  • 1. Data: 2015-12-30 16:07:18
    Temat: nazwy plików w galerii androida
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    Android 4.4
    zrobiłem fotki setkom dokumentów (office lens) i nadałem im nazwy.
    Sprawdzałem jakość, nazwy, używając "galerii" i wszystko było ok. nawet
    jak jeden plik dostał nazwę "dupa" to mogłem w galerii zmienić nazwę
    "dupa" na "007 dupa". Po wykonaniu pracy okazało się, że widziane z
    total commandra, mają nazwy" office lens {data}, {godzina}. Zero śladów
    po moich nazwach plików. wracam do galerii - nazwy są widoczne i
    wszystko wygląda ok. No to eksportuje je do google+ - idą nazwy "office
    Lens" a nie te które widzę w galerii. jak "zrzucić" na kompa pliki z
    nazwami widocznymi w galerii?

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-12-30 22:52:50
    Temat: Re: nazwy plików w galerii androida
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 5683f326$0$22841$6...@n...neostrada.pl

    > Android 4.4

    Czym zmieniłeś nazwy? Ja zmieniam za pomocą totalnego po A.
    I zmiana jest trwała.

> [...]
    idą nazwy "office Lens" a nie te które widzę w
    > galerii. jak "zrzucić" na kompa pliki z nazwami widocznymi w galerii?

    Nie mylisz miniatur z właściwymi plikami?
    Możesz Totalnym pod W zmienić hurtem nazwy
    tego, co zassiesz z telefonu. Ja hurtem
    zmieniam nazwy plików ssanych z lustrzanki
    Canona, zamieniając _ na 1.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2015-12-30 23:15:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.12.2015 o 22:52, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "ToMasz" 5683f326$0$22841$6...@n...neostrada.pl

    > Czym zmieniłeś nazwy? Ja zmieniam za pomocą totalnego po A.
    > I zmiana jest trwała.

    > Nie mylisz miniatur z właściwymi plikami?
    raczej nie, z "galerii" plik o nazwie faktura orange 001 został wysłany
    emailem, a gdy dotarł mial wielość prawie 2 mega (czyli nie miniatura) i
    nazwę office lens29-12-2015 13:26 (czy jakoś tam tak podobnie)

    > Możesz Totalnym pod W zmienić hurtem nazwy
    > tego, co zassiesz z telefonu. Ja hurtem
    > zmieniam nazwy plików ssanych z lustrzanki
    > Canona, zamieniając _ na 1.

    rename mi nie pomoże. każdy plik ma inną nazwę, renumeracja też nie.
    muszę otworzyć 25o fotek, zobaczyć co jest na obrazkach i zmieniać nazwy
    ręcznie.
    ToMasz

  • 4. Data: 2015-12-31 00:55:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 16:07:18 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > total commandra, mają nazwy" office lens {data}, {godzina}. Zero śladów
    > po moich nazwach plików. wracam do galerii - nazwy są widoczne i

    Hm, mam samsunga z 4.4 ... i takich numerow nie robi.

    Moze Copy do schowka i paste do katalogu ?

    J.

  • 5. Data: 2015-12-31 09:45:16
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 31.12.2015 o 00:55, J.F. pisze:

    > Hm, mam samsunga z 4.4 ... i takich numerow nie robi.
    >
    > Moze Copy do schowka i paste do katalogu ?
    >
    > J.

    spróbuj dowolnej fotce w "galerii" nadać nazwę "test17" i wysłać ją
    sobie emailem na PC. Zobacz jaka będzie nazwa na PC
    ToMasz

  • 6. Data: 2015-12-31 16:02:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 09:45:16 +0100, ToMasz napisał(a):

    > spróbuj dowolnej fotce w "galerii" nadać nazwę "test17" i wysłać ją
    > sobie emailem na PC. Zobacz jaka będzie nazwa na PC

    Hm, zmienilem, pokazalo sie "zmiana nazwy pliku", plik ma nazwe inna,
    to czemu mialoby emailem wysylac cos innego ?

    Ale ... fotki mam na karcie/DCIM zrobilem w galerii copy pliku do
    schowka, w TC wklej do telefonu/DCIM, zmienilem nazwe w galerii,
    ponownie wklej do katalogu ... niby dwa identyczne pliki, a miniatura
    w galerii jakby nieco innej ostrosci.

    Czyzby zawinila zmiana nazwy, czy wczesniejsza miniatura pliku o tej
    samej nazwie ?

    J.