  • 1. Data: 2012-07-18 18:34:17
    Temat: Asus TF300TG - problem z 3G
    Od: "Marcin W" <w...@e...pl_usun_to>

    Witam,

    Mam nadzieję, że można na tej grupie poruszyć temat związany z tabletem ;-)

    Moi Drodzy: tydzień temu zakupiłem tablet Asus TF300TG. Wszystko działało
    ok, czyli wifi oraz 3G (z iPlusem) chodziło znakomicie.

    Jednakże, po aktualizacji systemu coś zaczęło się dziać z 3G, mianowicie, na
    początku 3G było dostępne po restarcie systemu, teraz 3G w ogóle nie działa.

    Zastanawiam się czy może to wynikać z aktualizacji systemu czy po prostu
    padł mi modem w tym tablecie?

    Od razu go reklamować (i czekać cholera wie jak długo na naprawdę) czy
    spróbować coś zadziałać w temacie?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2012-07-18 19:06:29
    Temat: Re: Asus TF300TG - problem z 3G
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 18 Jul 2012 18:34:17 +0200, "Marcin W"
    <w...@e...pl_usun_to> wrote:

> [...]
    >padł mi modem w tym tablecie?
    >
    >Od razu go reklamować (i czekać cholera wie jak długo na naprawdę) czy

    aktualizacje brales ze strony asusa, czy z iPlusa o ile on takie
    oferuje? <rs>

  • 3. Data: 2012-07-18 19:07:44
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 18/07/2012 17:34, Marcin W wrote:
> [...]
    > padł mi modem w tym tablecie?
    >
    > Od razu go reklamować (i czekać cholera wie jak długo na naprawdę) czy

    Spróbuj na jakimś forum o tabletach, Androidzie, Asusie, etc.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-07-19 00:18:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marcin W" napisał:

    > Zastanawiam się czy może to wynikać z aktualizacji systemu czy po prostu
    > padł mi modem w tym tablecie?

    Zabootuj jakiegoś Linucha Live i zobacz, czy tam problem również się
    pojawia.

    JoteR