eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAstra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw] › Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
  • Data: 2010-06-03 18:48:47
    Temat: Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hu8kt5$riv$1@news.onet.pl...

    > 2,5 godziny, jak Ty to nazywasz "u Mietka", z przerwami na kawe, fajke i
    > pogaduchy :) Po co miałbym kłamać?

    I za tą samą _usługę_ ASO bierze 2500 PLN? Bo z takim rozrzutem cen to się
    jeszcze nie spotkałem.

    > ASO też Ci powie, ze to nie ich wina, że to część "eksploatacyjna" i mogła
    > strzelić, że Romek to zakładał i on na pewno to zrobił dobrze, przy okazji
    > znajdą Ci tysiąc powodów, dla których nie będą musieli remontować całego
    > silnika.

    Jeśli ASO dało swoje części to masz normalną 2-letnią gwarancję na rozrząd.

    > Ale "Mietkowi" patrzyłem cały czas na ręce, a że częściowo się na tym
    > znam, to widziałem, że robi dobrze, więc byłem spokojny. Jak zrobione
    > dobrze, na dobrych częściach, to jest minimalna szansa, że Ci pasek
    > "strzeli". Paski nie strzelają z byle powodu - albo jest stary, albo za
    > mocno naciągnięty itp. A w ASO - niech Pan zostawi auto, a my już go
    > "zrobimy" :)

    Ale nie wszyscy mają ochotę patrzeć komukolwiek na ręce, nie zawsze jest na
    to czas, nie wszyscy się na tym znają, itp.

    Np. wymiana rozrządu w Alfie 156 V6.

    Jurand.