eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAstra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw] › Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
  • Data: 2010-06-03 21:11:53
    Temat: Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-03 19:46, Jurand wrote:

    > Nie mogą się wyprzeć - masz gwarancję na to i tyle. Ich części, ich
    > robota, ich problem. Właśnie na tym polega cały widz.

    własnie sprawdziłem ceny silników do mojego auta - wahają się w
    granicach 1500-2500 zł za silnik z pełnym osprzętem, a więc jak dają
    taką cenę, to rzeczywiście ich stać na remont/kupno drugiego silnika do
    mojego auta (używki), tyle samo pewnie w normalnym warsztacie kosztuje
    remont silnika w razie kolizji przy pęknięciu paska rozrządu.

    > A urwał ją z jakiego powodu? JEśli była tak zapieczona, że nie dało się
    > jej inaczej odkręcić, tylko trzeba było urwać i rozwiercić otwór?

    nie przysłuchiwałem się dokładnie sytuacji, widziałem tylko ze klient
    miał buraka ze złości, a mechanik na luzie. Nawet jeśli urwać i
    rozwiercić otwór to chyba nie dawać po kieszeni klientowi za to? W
    każdym razie nie wątkuję dalej o tym bo nie wiem, a zmyslać nie będę.

    > Bo wszystko u pana Mietka jest super, dopóki pan Mietek nie popełni
    > błędu, który mógłby go trzepnąć po kieszeni. Wtedy się dowiadujesz, co
    > mu możesz zrobić. Oczywiście nie jest tak w 100% przypadków, ale jednak
    > w znakomitej większości.

    masz rację. Mogę skorzystać, też z ASO i zapłacić jak za cały silnik na
    szrocie :)

    > To nie podważaj.

    przy okazji sprawdzę z głupiej ciekawości :)