eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAstra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw] › Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
  • Data: 2010-06-03 12:15:43
    Temat: Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olek pisze:

    > A puknąłeś się już mocno w ten swój pusty łeb? Nie podałeś żadnego
    > argumentu, poza opłacaniem wysokich kosztów utrzymania ASO (co jest
    > argumentem dla idiotów, którzy nie potrafią samodzielnie myśleć) - po
    > prostu zero argumentacji, totalne zero, więc rozmowa z tobą już dawno
    > zeszła na poziom rynsztokowy (co z resztą było do przewidzenia).
    > Wnioskuję, że inteligencja (bardzo trudne słowo) nie jest twoją mocną
    > stroną, więc z mojej strony EOT (bardzo trudny skrót). Wyflejmowałeś ile
    > mogłeś w tym wątku i na tym koniec.

    Zacytuje ci jeszcze raz bo nie ogarniasz języka:

    "Nie kazdemu sie chce, nie kazdy sie zna, nie kazdy ma czas szukac
    czesci na allegro (zeby pozniej bawic sie w reklamacje). Jest wielu
    takich , ktorym zalezy glownie na szybkim wykonaniu uslugi na miejscu
    (turlanie sie do zdzisia na wieś nie wchodzi w rachube), odstawieniu
    samochodu we wskazane miejsce itd. "

    Co od poziomu rynsztokowego, to nia ja zaczalem rzucac frajerami kmiocie.