eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAstra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw] › Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
  • Data: 2010-06-03 12:59:28
    Temat: Re: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-03 12:15, DoQ wrote:

    > "Nie kazdemu sie chce, nie kazdy sie zna, nie kazdy ma czas szukac
    > czesci na allegro (zeby pozniej bawic sie w reklamacje). Jest wielu
    > takich , ktorym zalezy glownie na szybkim wykonaniu uslugi na miejscu
    > (turlanie sie do zdzisia na wieś nie wchodzi w rachube), odstawieniu
    > samochodu we wskazane miejsce itd. "

    Hahahah, to nie są żadne argumenty - każdy warsztat może ci zamówić
    części i szybko wykona usługę, a samochód odstawić nawet pod dom, a ty
    naiwniak myślisz, że tak potrafi tylko ASO i płacisz im jak frajer 10
    razy więcej... Przy okazji - myślisz, że na czym polega reklamacja w ASO
    i czym się różni od innych warsztatów "nie ASO"? I o co chodzi z tym
    zdzisławem, nie kazdy mieszka na wiosce zabitej dechami, prawda? Nie
    masz żadnej argumentacji sensownej i przypieprzyłeś się do jakiegoś
    mietka z garażu - cholera wie o co ci chodzi... Pytam jeszcze raz czy
    puknąłeś się już w tą swoją łepetynę zdrowo?

    > Co od poziomu rynsztokowego, to nia ja zaczalem rzucac frajerami kmiocie.

    Spoko, tylko "kretynami"... rozumiesz co to znaczy EOT kmiocie? Daruj
    sobie tego flejma bo już nie mam ochoty zniżać się do twojego "mega
    poziomu".