  • 1. Data: 2013-06-20 11:44:55
    Temat: Assistance na miesiąc - gdzie?
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    Witam

    Gdzie polecacie wykupić ubezpieczenie Assistance na Europę(kraje unii) na auto
    osobowe (do 10 lat) z typowym zakresem: pomoc, naprawa, nocleg itp na okres jednego
    miesiąca?

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2013-06-20 12:10:56
    Temat: Re: Assistance na miesiąc - gdzie?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Sebastian" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > auto osobowe (do 10 lat) z typowym zakresem: pomoc, naprawa, nocleg itp na

    mBank ma taką ofertę - płacisz miesięczną opłatę i korzystasz tak długo jak
    chcesz (minimum jeden miesiąc) W teorii zakres ochrony tez jest sensowny ale
    w praktyce jeszcze nie skorzystałem.

    Pozdrawiam
    ergie

  • 3. Data: 2013-06-20 12:26:44
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 12:10:56 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > mBank ma taką ofertę - płacisz miesięczną opłatę i korzystasz tak długo jak
    > chcesz (minimum jeden miesiąc) W teorii zakres ochrony tez jest sensowny ale
    > w praktyce jeszcze nie skorzystałem.

    Ma ale ubezpieczenie obowiązuje od pierwszego kolejnego miesiąca - wiec jak jadę
    26-tego to się nie załapie.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-06-20 15:23:25
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>