  • Data: 2013-04-24 18:47:05
    Temat: Re: Assistance na kilka dni ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 17:26:14 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:
> [...]
    jest czyms zwiazane z PZMOT, sos pzmot ? sie zwie. tam oidp da sie krotkie terminy
    zapodac ale ja nie zdarzylem czasowo.

    > tyle że zza granicy to raczej nikt nie zechce pod dom holować (auta
    >
    > starszego niż nowe), za dużo złomów po naszych drogach jeździ
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Lukasz

    roznie to bywa. zalezy od ubezpieczyciela. czesto gesto daja zastepcze i lecisz dalej
    a oni robia do jakiejs kasy. lub targaja do miejsca zamieszkania jak adac, lub na
    czas naprawy daja hotel itp.
    mi zalezalo wlasnie na zwleczeniu auta na parking lub do warsztatu. tam decyzja czy
    robic czy targac do pl.
    ale to juz zalezy od papieru jaki podpisze.