eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    Date: Thu, 18 Feb 2010 16:19:56 -0600

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hlj8cn$afa$1@inews.gazeta.pl...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Mieszkasz w US - wykupiles ubezpieczenie zdrowotne, czy moze
    > zaliczas sie do nie-frajerow, ktorym potrzebne ono nie jest?

    Bardzo to glupie porównanie, Kamilu...
    Zeby nie wiem co sie zepsulo w moim aucie to mam na koncie
    tyle dolarów ze starczyloby lekko na 10-20 takich napraw co moga
    sie w ogóle nie zdarzyc bo utrzymuje auta w dobrej kondycji...
    Ba, starczyloby na zakup paru nowych samochodów.

    Natomiast "glupi" upadek i uraz kregoslupa i jestes pare set tysiecy
    dolców do tylu. Nie mówiac juz o przewleklych chorobach typu nowotwór.
    Nie kupuje ubezpieczenia medycznego aby mnie stac bylo na wizyte
    u lekarza za $70 - kupuje go aby zabezpieczyc sie przed katastrofa
    której sam nie jestem finansowo pokryc z wlasnej kieszeni.

    Poza tym - jest jeszcze jedna sprawa - mimo iz swoja Acure TL-S
    z 2007 roku bardzo lubie to jednak móglbym pogodzic sie z jej
    strata - a ze strata zycia lub zdrowia jest juz znacznie gorzej...

    > Widzisz, mnie po prostu naprade wydanie kilku groszy dla swietego spokoju
    > i oszczedzenia sobie wydzwaniania do znajomych po nocy nie stanowi
    > problemu. Nawet. jesli to ma byc glupi rozladowany akumulator, roczny
    > koszt podstawowego assistance jest nizszy, niz porzadnego boostera, wiec
    > juz na siebie zarobilo.

    A dlaczego mialbys miec rozladowany akumulator w pierwszej kolejnosci?
    Twoje auto nie wylacza zostawionych swiatel po otwarciu drzwi kierowcy? :-)