  • Data: 2017-11-23 23:04:59
    Temat: Re: Architektura aplikacji - powody wyłączania dll z exe
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, November 23, 2017 at 6:10:10 PM UTC+1, s...@g...com wrote:

    > To kłamstwo! Wszystkie biblioteki Qt w wersji debug zajmują 313,26MB. A do "Hello
    Word" wszystkich nie potrzebujesz! Potrzeba QtCored.dll 12MB + QtGuid.dll 13MB +
    QtWidgetsd.dll 11MB. Czyli łącznie 36MB a nie 500!!!

    Dedykowanie narzędzie, program o nazwie windeploy.exe, u mnie dodawał
    ponad 500MB plików, głównie dlli. Gdy robiłem Twoją metodą, to działało...
    cztery lata temu gdy oprogramowanie działało zazwyczaj na jednym
    komputerze z jednym osem. Gdy miało działać na wielu wersjach windowsa z
    różnymi update, to wywalało się. Dopiero po użyciu windeploy nie mam
    niespodzianek.

    > Tu znowu podajesz, że g* wiesz o linkowaniu. Linkowanie statyczne
    > polega na pobraniu jedynie tego co użyłeś do exe.
    Ty gówno wiesz, bo kompilator musi wstawić zarówno to co użyłeś, jak i to
    co do czego nie potrafi obliczyć czy zostanie użyte. A takie obliczenie
    nie jest trywialne. Kiedyś było normą, że wstawia wszystko z całego pliku
    cpp, jeśli z tego pliku był użyty dowolny element.