  • Data: 2017-11-23 22:57:49
    Temat: Re: Architektura aplikacji - powody wyłączania dll z exe
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, November 23, 2017 at 1:26:58 PM UTC+1, fir wrote:
> [...]
    to przykład wielogigabajtowych DLLek tak bardzo od tego punktu odniesienia odbiega,
    że aż się prosi o wyjaśnienie. I tego wyjaśnienia nadal nie widać.

    > patologia - choc ciezko w to uwierzyc

    Tyle plików dołącza dedykowane narzędzie - czy ono minimalizuje
    czy nie wiem. Faktem jest, że po użyciu tego narzędzia jeszcze
    kilka dllek dodaję ręcznie, bo bez nich nie działa ;-)

    > ja juz sam z trudem wierze i rozumiem co to za kram gdzie skompilowanie hello
    worlda w c++ pod sfmlem twory 1.5 MB exe

    Nie rozumiem.

    > (c++ nie dotykam od lat, pominawszy ze czesc swoich kodow kompiluje
    > w trybie c++, co i tak robi chyba jakies kilkudziesieco-kilobajtowe narzuty ale nie
    az takie)
    > (zdrowy hello world jak ktos sie zastanawia powinien miec kilka kilobajtow (ze
    wzgledu na te alignmenty w formacie pe) jak na razie nie widze powodu by mial miec
    wiecej)

    Ale nie odbiegajmy za bardzo od linkowania statycznego vs dynamicznego.

    > postsawowe pytanie co tam dokladnie
    > siedzi w tych bloatowanych syfach
    > i co to jest (trzeba sie wiec nauczyc troche lepiej reverse engeeneringu i
    znajomosci bebechow
    > binarek - szkoda ze nikt poza mna tu specjalnie sie tym nie interesuje, a moja
    wiedza jest nadal czesciowa)

    Za darmo ja tylko szukam nowych algorytmów do AI, na pewno nie będę analizował
    budowy exe czy elf dla rozrywki :)