    Date: Sat, 20 Sep 2014 16:50:59 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie

    On 2014-09-20 16:45, Mirek Ptak wrote:

    > Lub dwa Nexusy 5 z aktualizacjami jeszcze dłuższymi zapewne...
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Wiesz, Nexusy to dosc specyficzny sprzet, sporo wskazuje na to, ze
    Google nie traktuje ich jako waznego zrodla dochodow, stad tez ceny
    nizsze niz u konkurencyjnych firm w podobnym sprzecie. Druga rzecz to
    cena jaka byla w pierwszym dniu sprzedazy, ostatnia zas to ilosc pamieci
    wlutowanej. Ostatecznie tak czy siak okaze sie drozej, bo placi sie za
    marke.