  • Data: 2014-09-21 14:32:10
    Temat: Re: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-20 13:31, atm pisze:

    > A ile procent ma iPhone'a 6?

    Apple ma około 19%, a Samsung 30% rynku. HTC to 5%. Szukasz argumentów
    na korzyść Apple względem fonów z Androidem. I do porównań z Apple
    wybierasz przedstawiciela firmy która ma 5% rynku.

    > Chodzilo mi raczej o cos innego: zestawienie telefonow o podobnej
    > budowie oraz jak firmy poradzily sobie z dostepnem do wnetrza smartfonu.

    Co to znaczy podobnej budowie. Może raczej sensowne byłoby porównanie
    jakichś nowych flagowców istotnych na rynku.
    No chyba, że podobna budowa oznacza, że porównujesz dwa fony znane z
    upierdliwości przy serwisowaniu. No ale to wtedy to jest jakaś
    paraolimpiada do której zapisałeś Appla obok umierającego HTC.

    --
    pozdrawiam
    MD