  • Data: 2014-09-20 18:50:08
    Temat: Re: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-20 18:33, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Nie, nie staram się wykazać, tylko zastanawiam się po co...
    > Jaką praktyczną funkcję dla Ciebie spełnia usunięcie przypomnienia
    > tego jednego, konkretnego, z belki górnej?

    Informacja ponizej

    > Ale w iOS ma "todo list" jako inna funkcja ("Reminders").
    > I wtedy ma tam na liście check-box właśnie do odhaczenia zrobionego.
    >
    > Kalendarz służy do planowania spotkań...

    Kalendarz sluzy do tego co ma sie wydarzyc w okreslonym czasie,
    natomiast nie zawsze w tym okreslonym czasie mam mozliwosc zrealizowania
    tego, to pierwsza rzecz.
    Druga sprawa to reminders w okreslonym czasie, cyklicznosc i
    jednorazowosc, pewne czynnosci pochlaniaja czas i dobrze jest miec to na
    wspolnej liscie z innymi zdarzeniami kalendarzowymi zamiast dwie osobne
    listy.
    Kolejna sprawa to multiplatformowosc: kalendarz da sie latwo przeniesc
    nawet na Symbiana, ToDo jest juz przewaznie indywidualnym wynalazkiem.
    Pszemol - testowalem rozne patenty, przyjmij prosze, ze jest mi to
    potrzebne :]
    Smartfon dla mnie nadal jest swego rodzaju PIMem, taki nowoczesniejszy
    Palm TX. Moge wyrzucic tethering, chmury, czy kasowanie czerwonych oczu
    ale planowanie czasu wg mojego patentu jest dla mnie podstawa.