  • Data: 2019-06-09 19:10:31
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzgR" 5cf7af90$0$17361$6...@n...neostrada.pl

    > Bo taki był zamysł w sensie gotowego urządzenia. To, że nastała później ekspansja w
    inną stronę to już zupełnie inna sprawa. Do
    > dzisiaj chodzą sobie urządzenia i to dość zaawansowane z 640kB i im to wystarcza.

    Nie wystarczy do obróbki grafiki i dźwięku...

    > Wystarczyło że ruszyły fabryki i każdy chciał zarobić, no to się zrobiło rynek i
    włala...poleciało. Ileż to razy czytałem, że coś
    > jest niewydolne i trzeba zmienić z ISA na PCI, AGP na PCI-Express,1 rdzeń na 8,
    problem year 2000 itp. Znam 2 osoby w realu, które
    > tłuką programy DOS na kompie 486 i im to w zupełności wystarcza do wystawiania
    faktur i piszą w TAGu

    TAG czy CW rzeczywiście były graficzne, ale tej grafiki nie
    nadużywały. Raczej pod DOSem nie obrobisz filmu, choćby HD...

    Do tekstu raczej bym polecił TeXa...

    > pisma, drukując na pierdzącej OKI a backup leci na osobny dysk w kompie...i znam
    również takich, co kupili nowe DELLe i
    > wystawiają te same faktury z bazami 4GB SQL i jeszcze kopia do nieba + HP Laser
    COLOR i NAS w RAIdzie.

    Nie każdy pojmuje, że do wymiany paluszków w stacji pogody można
    użyć cienkiej monety miast rozbudowanej wkrętarki obarczonej
    masą zabezpieczeń... ;)

    > Lepszym powiedzeniem jest:
    > Komputer został wynaleziony do rozwiązywania problemów, które sam robi...podpada to
    raczej pod ewolucję "wszechswiata", który
    > ciągle się rozszerza...a innym wystarcza "domek na prerii" :]

    Informatyka ponoć jest starsza od prostytucji a komputery znano
    tysiące lat temu -- choćby przepowiadające ;) zaćmienia Słońca,
    ale i ogólnie ukazujące/symulujące ruchy ciał niebieskich...

    Sam pomysł komputera ze zmiennym oprogramowaniem jest ponoć
    współczesnym wynalazkiem, ale urządzenia wykonujące algorytmy
    są stare jak ludzkość...

    Ponoć nie wróżono przyszłości procesorom uniwersalnym, które
    dziś są powszechnością, przy której dedykowane zdają dziwactwami...

    V1 i V2 latały bezzałogowo pomimo braku układów scalonych? ;)

    Całkiem niedawno nawigację lotniczą oparto o GPS -- niedawno
    jeszcze żyroskopy były podstawą...

    Wystarczy pooglądać porno na jutubie [tyle tam skłębionych ze sobą
    nagusów obu płci -- i nagiej prawdy, i nagich faktów] aby przekonać
    się naocznie o niedawnej nawigacji opartej o mechanikę -- i to nie
    kwantową, lecz klasyczną mechanikę mechaniczną... ;)

    --