  • Data: 2019-06-11 05:46:53
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-09, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "J.F." 5cf64ffa$0$539$6...@n...neostrada.pl

    > Dorzuć kolejne 8 GiB. ;) Przestań palić na parę
    > miesięcy a zaoszczędzone pieniądze wydaj na RAMki... ;)

    To zależy co się robi i jakie ma nawyki. W tym moim Redmi4A nawet nie
    używam karty i wciąż mam wolne miejsce, za to suma aktywnej przestrzeni
    dyskowej w chałupie przekroczyła już 40TB.

    > IMO w tamtych latach 640 KiB dla personalnego komputera
    > znaczyć mogło tyle, ile dziś ze 160 GiB. ;) Komu tyle
    > nie starczy w domu?!
    >
    > Problemem nie było ograniczenie DOSam lecz ograniczenie
    > ludzkości wielbiącej owego DOSa, bo sprzęt oferujący

    Pamiętam tę fascynacje i dylematy na pierwszym moim i386 z 1M RAMu, że
    przeciez te ekstra 384kb to nie wszystko jest w stanie zaadresować.

    > Google złamały kręgosłup BGatesa a teraz łamią Jabłkowy...
    > Walka z fanatykami (takimi jak Filip czy Pszemol) nie
    > jest trudna, ale wymaga uczciwości.

    Ale oni nie są fanatykami. Pszemol, owszem, ma pewną manierę, ale ma
    rację, że Apple to pewien ekosystem, a ekosystem bierze się z
    dobrodziejstwem inwentarza. Cechą tego konkretnego ekosystemu jest jego
    ukierunkowanie na silnie nietechnicznych użytkowników. To co przeszkadza
    tam osobom nieco bardziej technicznym (znakomita większość na tej
    grupie), dla nich jest zaletą i są gotowi nawet za to ekstra zapłacić.
    Nie czyni to z nich wcale jakiś baranów. Zwyczajnie inna perspektywa,
    inne priorytety. Apple niestety ładnie żeruje na tej grupie i póki
    analiza ryzyka będzie wskazywać, że się da bez dużego uszczerbku na
    sprzedaży, to będzie żerował.

    --
    Marcin