  • 41. Data: 2011-09-05 12:25:40
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j3vg3d$lad$1@news.onet.pl...

    > Analogia byłaby trafna gdyby nie to że iPhone nie ma dużego
    > udziału w rynku... jeszcze...

    Masz jakieś konkretne dane na temat rynku smarfonów?

    > Jeśli Waldek mówi że gro zleceń jakie ma dotyczy iPhone to według Ciebie
    > oznacza jak wyżej że każdy w Polsce nosi iPhone. Uzgodnij sam ze sobą
    > zeznania, z jedej strony na iPhone Polaków nie stać, a z drugiej stony
    > mają udział w rynku taki jak Fiat 126p...
    >
    > Klasyczny przykład związku prostytucji z muzyką.

    A skąd ja mam zakładać że Waldek pracuje w Polsce?
    Nie znam go - może pracuje w UK, gdzie żyją bogatsi ludzie
    i stać ich na iPhone bo nie liczą każdej złotówki wydanej na telefon?

    > Bo nie toleruje wad i niedoróbek najbardziej zaawansowanego sprzętu na
    > świecie? Bo wady ogólnie znane nie są wadami?

    Nie, bo nie potrafi zachować emocjonalnej neutralności i podreperowuje
    swoją pulę argumentów epitetami takimi jak "gejfon".

    > ALEX słusznie zauważył na czym polega problem Twój i fenomen
    > iPhone... ja nie widzę problemu by skonfigurować Androida, WM
    > czy Symbiana, to i jakoś jego zalet nie dostrzegam.

    Nie rozumiem co Ty próbujesz insynuować... Nigdzie nie twierdziłem
    że "fenomen iPhone" polegać ma na tym że łatwo się go konfiguruje.
    A conajmniej nie jest to najważniejszy powód.

    A co do konkretnej konfiguracji e-maila to iPhone ma wizardy do
    pewnych typów poczty gdzie sam wpisuje nazwy serwerów pop3/smtp.
    Jeśli ktoś ma konto na gmail, yahoo, hotmail czy innych popularnych
    serwisach w USA to nie powinien mieć problemów z konfiguracją konta.
    Ale niestety w iPhonie nie siedzą ustawienia do gazety.pl czy interii.pl,
    więc polski użytkownik może mieć więcej kłopotów niż kolega w USA.

  • 42. Data: 2011-09-05 12:31:29
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-05 14:14, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Faktem jest, że iPhone swoją popularnością mógł popchnąć
    > w stronę smartfonów ludzi, którzy wcześniej nie mieli takich
    > telefonów no i mają typowe problemy ludzi którzy pierwszy
    > raz stykają się z czymś czego nie używali wcześniej. Dla starych
    > wyjadaczy wyglądają wtedy pociesznie i nieporadnie...
    > Daleki byłbym od oceniania ich "inteligencji" na tej podstawie
    > jak się zachowują przy ustawianiu e-maila. No ale jeśli niektórzy
    > tu grupowicze z kompleksami małego wykształcenia chcą sobie
    > w ten sposób podreperować własne ego i poprawić humor...

    Ja nie mowie, ze to osoby nieinteligentne (umyslowo), ale
    'nie-technicznie inteligentne' czyli bez zylki odkrywcy co w urzadzeniu
    jakie posiada siedzi i jak go mozna wykorzystac (skoro juz go posiada).

    > Jakimi wypowiedziami?

    ogolnie przytocze same tematy, ktore rysuja Twoj obraz na tej grupie
    (byc moze jakis pominolem, bo nie chce mi sie sledzic wszystkich watkow
    w jakich bierzesz udzial):
    - komorka GSM
    - matryce w monitorach
    - noteboki - a wlasciwie netbooki
    - fotografia
    - konfiguracja i znajomosc systemow rzekomo obslugiwanych: symbian (o
    androidzie nie wspomne, bo wycofales sie rakiem)
    - znajomosc iPhone'a i sprawdzanie mozliwosci w 'obozie porzeciwnym'przy
    czym na riposte odpowiadasz brakiem czasu
    - moglbym jeszcze przytoczyc watek motoryzacyjny, ale ugryze sie w jezyk
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 43. Data: 2011-09-05 12:44:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j42feu$cu6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie mowie, ze to osoby nieinteligentne (umyslowo), ale 'nie-technicznie
    > inteligentne' czyli bez zylki odkrywcy co w urzadzeniu jakie posiada
    > siedzi i jak go mozna wykorzystac (skoro juz go posiada).

    No to wyrażaj się precyzyjnie bo takiego zastrzeżenia wcześniej
    nie widziałem...

> [...]
    > przy czym na riposte odpowiadasz brakiem czasu
    > - moglbym jeszcze przytoczyc watek motoryzacyjny, ale ugryze sie w jezyk

    I co z tych wypowiedzi wnioskujesz? Że nie jestem chodzącą encyklopedią?
    A kto jest?
    Że nie jestem alfą i omegą i że nie na wszystkim się znam? A kto jest?

    Że nie miałem w ręce telefonu Nokia i pierwsze zetknięcie wywoływało
    u mnie wymioty obrzydzenia? No sorry... tak było. Syf nieprzeciętny.
    Że nie jestem artystą plastykiem i mi w matrycach Appla/Samsunga
    absolutnie nic nie przeszkadza?
    Że na fotografii znam się bardzo dobrze ale nie oceniałem fotek z iPhone
    jako lepszych od fotek z lustrzanki cyfrowej wbrew temu co próbowaliście
    insynuować?
    Że wiele wniosków jakie szybciutko wyciągacie i chętnie oceniacie osobę
    bierze się z BŁĘDNYCH i pobieżnych interpretacji tego co wyczytaliście
    bez próby potwierdzenia czy to co Wam wyszło było tym co autor chciał
    napisać? Jak ktoś chce komuś przyłożyć łatkę to mu przyłoży ją, bez względu
    na to czy się ta łatka należy czy nie...

  • 44. Data: 2011-09-05 12:47:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > PRzed salonami idea/orange ustawiają sie kolejki w dniu w którym telefon
    > wchodzi na rynek. w kolejkach stoją opłacone osoby. jaki mam model
    > telefonu na myśli.

    Masz jakieś dowody na to że Apple opłaca kolejkowiczów?
    Czy to tylko takie Wasze sprytne domysły?

  • 45. Data: 2011-09-05 14:55:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2011 07:48:26 -0500, Pszemol napisał(a):
    > A co Was to obchodzi jaki będzie nowy iPhone 5?
    > Co Was, Wielkich, interesują te plotki maluczkich?
    > Zapomnieliście, że Was ten telefon nie interesuje?
    > Że jest bardzo "bee" i że w ogóle Apple jest "bee"?

    Ale chetnie uslyszymy ze sie poprzednio firma pomylila i ip4 wcale nie byl
    taki rewelacyjny, bo powinien byc zrobiony tak jak telefony ktore mamy juz
    dzis :-)

    J.

  • 46. Data: 2011-09-05 17:42:47
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j41thk.6ec.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Masz jakieś konkretne dane na temat rynku smarfonów?

    Masz jakies konkretne dane na temat tego jak bardzo był pożądany Fiat 126p
    30 lat temu w Polsce skoro sugerujesz, że nie koniecznie był najbardziej
    porządany?

    > Nie, bo nie potrafi zachować emocjonalnej neutralności i podreperowuje
    > swoją pulę argumentów epitetami takimi jak "gejfon".

    Trzeba mieć problem by zwracać uwagę na takie pierdoły...

    Pozdr

  • 47. Data: 2011-09-06 21:20:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Masz jakies konkretne dane na temat tego jak bardzo był pożądany Fiat 126p
    > 30 lat temu w Polsce skoro sugerujesz, że nie koniecznie był najbardziej
    > porządany?

    30 lat temu w Polsce był pożądany KAŻDY samochód a że na malucha
    tylko było stać Kowalskiego więc swoje marzenia trzymał przyziemnie.
    W lepszej cenie były 4-drzwiowe, pojemniejsze wartburgi - ale jakoś
    dużo ich nie kradziono w Polsce. Ciekawe dlaczego, jak myślisz?

    > Trzeba mieć problem by zwracać uwagę na takie pierdoły...

    Trzeba mieć większy problem aby za każdym razem używać
    przezwiska gejfon na telefon który z gejostwem nie ma nic wspólnego.
    Co on sobie rekompensuje takimi przezwiskami? To dopiero problem...

  • 48. Data: 2011-09-06 23:34:25
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j45hm2.2bs.0@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
    > W lepszej cenie były 4-drzwiowe, pojemniejsze wartburgi - ale jakoś
    > dużo ich nie kradziono w Polsce. Ciekawe dlaczego, jak myślisz?

    Czyli nie masz konkretnych danych :-)

    > Trzeba mieć większy problem aby za każdym razem używać
    > przezwiska gejfon na telefon który z gejostwem nie ma nic wspólnego.
    > Co on sobie rekompensuje takimi przezwiskami? To dopiero problem...

    Tu nie chodzi o to czy i co ktoś sobie rekompensuje, a trzeba przyznać że
    każdorazowe użycie określenia gejfon odnosi oczekiwany skutek...

    Pozdr

  • 49. Data: 2011-09-07 04:36:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli nie masz konkretnych danych :-)

    Tak samo jak Waldek sobie wyssał z palca swoje dane...

    Jaki efekt?

  • 50. Data: 2011-09-07 09:14:06
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > przezwiska gejfon na telefon który z gejostwem nie ma nic wspólnego.

    I jako dowód jesteś tego żywym przykładem. I nie są to żadne domysły ani plotki,
    tylko mam na to dowód i wsparcie - setki twoich postów-wypocin, których
    komentowanie mija się z celem. Z gejozą nie ma sensu dyskutować.