  • Data: 2014-09-22 14:24:34
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-20 21:43, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Nie wiesz.

    A właśnie że wiem.

    > Gdyby wystarczała to nie pytałbym.
    > Chciałem sobie to cudo co zachwalałeś w porównaniu do SGS4 kupić.
    > I nie mogę, bo nie wiem co to za magiczny telefon wymyśliłeś...
    > A pewnie byłby lepszy od mojego starego, wysłużonego iPhone4.

    Moim zamiarem nie było chwalenie swojego sprzętu, a wykazanie że Samsung
    to poza ceną niczym szczególnym się nie wyróżnia względem tańszego
    sprzętu. I kto tu mówi o cudzie techniki i wykonania? Taki sobie
    telefonik, w którym po półgodzinnym porównaniu nie dostrzegłem wielkich
    różnic na niekorzyść względem papierowego tuza na rynku telefonów - SGS4.