  • Data: 2014-09-22 14:25:36
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-21 13:59, Mario pisze:

    > Ja nie piszę że jest z górnej półki. SGS3 kosztuje około 850 zł,
    > Mediadroid Imperius Slim jakieś 350. Różnica w fotkach jest wyraźna.
    > Nie wiem co to znaczy przedrożony. Dla mnie średnia pólka to właśnie
    > 800- 1200 zł. I w tej klasie cenowej jest świetnym fonem. Wcześniej
    > miałem LG 4X za ponad 1kpln i jak mio go skradziono wziąłem SGS3 z
    > umowy. Wyniesie mnie w ratach 600 pln. Ale IMHO znacznie lepszy niż LG.

    To ja już sam nie wiem o co tak właściwie chodzi - oczekiwałeś że te
    fotki z Samsunga będą gorsze od tych z Imperiusa. Bo ja tak to po
    powyższym tekście zinterpretowałem, i stąd taka moja a nie inna odpowiedź.
    Samsung nie jest złym telefonem, on jest tylko za drogo wyceniony. Jak
    napisałem - jest to w moim odczuciu średnia półka, ale z ceną z półki
    tej najwyższej.

    > Wymieniamy się opiniami na temat różnych modeli. Fonów za 400 jest
    > ogromna liczba, a pojęcie, że nie jest niemarkowy jest dość ogólne. A
    > jak wykazałem nawet w ramach jednego segmentu różnice między różnymi
    > modelami mogą być duże. Twoje opinie są nic nie warte bez podania
    > modelu fonu, który porównywałeś z SGS4.

    Trudno, ale jak już powiedziałem nie będę tu uprawiał darmowej reklamy.