  • Data: 2014-09-18 03:48:36
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    news:lvcl8j$fsr$1@mx1.internetia.pl...

    > Tethering włączam aby fon zaczął procować jako AP WiFi. Można to zrobić
    > przez Ustawienia/Więcej Sieci/Udostępnianie internetu, albo rozwinąć górną
    > belkę szybkich ustawień i włączyć tak jak się włącza Wi-Fi, GPS, BT, NFC,
    > Tryb Offline czy inne.

    Z tego co pamiętam, a nie mam jak tego sprawdzić teraz, to w moim
    iOS 6 działało to tak, że jak raz włączysz tą funkcję w iPhone to nie
    musisz jej potem wyłączać. SSID jest niewidoczne ale urządzenia
    wcześniej sparowane, ustawione aby łączyć się nawet jak SSID nie
    jest ogłaszane, łączą się bez problemów. Jak chcesz połączyć/sparować
    nowe urządzenie to musisz wejść do Settings i otworzyć okienko
    na ekranie gdzie masz ten Personal Hot Spot aby Twój telefon był
    "discoverable" dla nowych urządzeń.

    Czyli w Twoim przypadku, w terenie, w ogóle nie musiałbyś wchodzić
    w tą funkcję telefonu zakładając że wszystkie urządzenia wcześniej
    sparowałeś w domu.

    > ZTCP jak ci się do twojego SSID próbuje podłączyć nowy
    > klient to pojawia się komunikat i możesz go zablokować.

    Super. I hasła znać nie musi aby się połączyć?