  • 21. Data: 2009-08-02 08:18:41
    Temat: Re: Apple: odblokowane iPhone'y zagrażają sieciom GPS
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 Aug 2009 09:48:57 +0200, Flo wrote:
    >Spróbuj ustalić dane klienta świeżo kupionego na stacji benzynowej prepaida.
    >Jeśli tego prepaida zestawisz z telefonem (IMEI) szanse na identyfikacje
    >znacząco wzrastają.

    Oj, na stacji to i monitoring sie znajdzie i numery samochodu mozna
    spisac i zdjecia z baza praw jazdy porownach .. a moze jeszcze placony
    karta byl.

    Najtrudniejsze to bedzie ustalenie ze zostal na stacji kupiony.

    >Z tego tekstu wynika, że po odblokowaniu iPhone'a właśnie będzie można
    >ukryć identyfikację urządzenia, a wówczas można już bardzo dużo.

    Ale sa setki innych aparatow w ktorych zmienisz IMEI bez problemu.
    Albo kosztuja tyle ze kupic, uzyc raz, wyrzucic.

    J.

  • 22. Data: 2009-08-02 08:22:03
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Flo ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > Z tego tekstu wynika, że po odblokowaniu iPhone'a właśnie będzie można
    > ukryć identyfikację urządzenia, a wówczas można już bardzo dużo.

    Zatem Steve zamiast szukać rozwiązań prawnych niech się bierze za pisanie
    łat/uaktualnień softu.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 23. Data: 2009-08-02 08:26:28
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Dla ciebie to jest trudne, służbom zajmie to kilkadziesiąt minut -
    > dwóch smutnych panów pokaże blachy i nakaz wydania taśm z
    > monitoringu. Jak delikwent przyjechał samochodem, to już go mają, jak
    > przyszedł pieszo, zajmie to parę minut więcej.

    Tylko widzisz przy kioskach monitoringu nie ma i tu będzie znacznie
    trudniej. Choć zapewne dojdzie do tego że albo SIM musi być zarejestrowany,
    albo tacy dwuznaczni użytkownicy nie będą wpuszczani do sieci. Kto wie.

  • 24. Data: 2009-08-02 08:31:31
    Temat: Re: Apple: odblokowane iPhone'y zagrażajš sieciom GPS
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Aug 2009 19:30:39 +0200, Marcin Wasilewski wrote:

    > I tym sposobem dochodzimy do paradoksalnego wniosku, że KAŻDE
    >oprogramowanie może być potencjalnie groźne, więc nie powinno być prawa do
    >jego rozpowszechniania, bez autoryzacji Apple, czy innego mshita, oczywiście
    >słono płatnej bo to przecież labolatorium musi pół roku badać, czy aby
    >czasem jakiegoś haka w tym kodzie ni ma.

    Ale inne oprogramowanie zasadniczo grozi tylko twojemu komputerowi, bo
    reszta powinna byc zabezpieczona. A i sam juz wiesz ze nie instaluje
    sie podejrzanych programow, bo kto wie co zlego robia.

    A w telefonie masz jednak dostep do czesci radiowej ..

    J.

  • 25. Data: 2009-08-02 09:43:44
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > smutnych panów pokaże blachy i nakaz wydania taśm z monitoringu. Jak
    > delikwent przyjechał samochodem, to już go mają, jak przyszedł pieszo,

    Widzę, że kinem żyjesz i nie masz pojęcia o rzeczywistości.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 26. Data: 2009-08-02 09:45:01
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > Albo kosztuja tyle ze kupic, uzyc raz, wyrzucic.

    I nic więcej w temacie pisać już nie trzeba. :)

  • 27. Data: 2009-08-02 09:49:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > karta byl.

    > Najtrudniejsze to bedzie ustalenie ze zostal na stacji kupiony.

    Przyczepiliście sie tej stacji. Kupię w pipidowie w kiosku ruchu do
    którego dojdę pieszo, założę okulary, czapeczkę i co tam jeszcze
    chcecie. Nie będę pisał do którego momentu ale nie da się ustalić
    użytkownika. Po spełnieniu jednego warunku klamka zapadała. Klient był
    nasz (w większości przypadków). :)

  • 28. Data: 2009-08-02 09:59:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 Aug 2009 11:49:04 +0200, Flo wrote:
    >Przyczepiliście sie tej stacji. Kupię w pipidowie w kiosku ruchu do
    >którego dojdę pieszo, założę okulary, czapeczkę i co tam jeszcze

    W pipidowie to cie zapamietaja .. "obcy byl, w czapeczce, i zamiast
    podjechac pod kiosk, to zaparkowal swojego forda u mnie pod plotem"
    :-)

    J.

  • 29. Data: 2009-08-02 10:06:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 Aug 2009 11:43:44 +0200, Flo wrote:

    >Widzę, że kinem żyjesz i nie masz pojęcia o rzeczywistości.

    A ogladales filmy w rezyserii Ziobry ?

    Zajelo co prawda troche dluzej, ale sporo ustalic sie dalo ..

    J.

  • 30. Data: 2009-08-02 10:15:41
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > A ogladales filmy w rezyserii Ziobry ?
    > Zajelo co prawda troche dluzej, ale sporo ustalic sie dalo ..

    Bo amatorów miał za przeciwników.
    Gwarantuję Tobie, że przy zachowaniu pewnych schematów nie ma szans na
    ustalenie użytkownika numeru.