  • 1. Data: 2011-11-06 08:39:52
    Temat: Apple "najtaniej" na allegro ;)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://store.apple.com/pl/browse/home/shop_iphone/fa
    mily/iphone/iphone4s
    - 2,7k PLN bez blokady, na allegro wystawiają nawet po 3,5k - jest nawet
    za 4k ;)
    Ale może są tacy co się skuszą, przecież im więcej zapłaci tym lepszy :))

    ATSD co to znaczy: "iPhone bez blokady udostępnia wszystkie funkcje bez
    zobowiązań wynikających z umowy. Można aktywować go i używać w dowolnie
    wybranej obsługiwanej sieci komórkowej GSM.* Telefony iPhone 4 i iPhone
    4S bez blokady nie działają w sieciach CDMA. " ?

    Tzn. ze nie działa w 3G czy jak??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-11-06 08:54:15
    Temat: Re: Apple "najtaniej" na allegro ;)
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-11-2011 o 09:39:52 DoQ <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > za 4k ;)
    > Ale może są tacy co się skuszą, przecież im więcej zapłaci tym lepszy :))

    Kilka dni temu zwróciłem na to uwagę. To jakaś paranoja z cenami za
    smartfona. :) Kogo stać aby używać telefon za 4tyś..

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 3. Data: 2011-11-06 10:24:47
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-06 09:39, DoQ pisze:
> [...]
    > dowolnie wybranej obsługiwanej sieci komórkowej GSM.* Telefony iPhone
    > 4 i iPhone 4S bez blokady nie działają w sieciach CDMA. " ?

    3G to UMTS, a CDMA to zupełnie inny standard (nie mylić CDMA z WCDMA) .
    Z tego co sie orientuje, to nie ma na krajowym rynku telefonów
    obsługujących to pasmo.

  • 4. Data: 2011-11-06 10:24:53
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 6 11 2011 9:54, Piotr M pisze:

    mily/iphone/iphone4s

    > Kilka dni temu zwróciłem na to uwagę. To jakaś paranoja z cenami za
    > smartfona. :) Kogo stać aby używać telefon za 4tyś..

    Tych, którzy potrzebują +10 do lansu na dzielni ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2011-11-06 10:28:44
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    jadryś wrote:
    > 3G to UMTS, a CDMA to zupełnie inny standard (nie mylić CDMA z WCDMA).

    To się nazywa chaos w nazwach. CDMA to zarówno nazwa technologii
    współdzielenia częstotliwości (FDMA - jak w NMT, TDMA jak w GSM i CDMA -
    w GSM 3G) jak i systemu telefonii ruchomej (jak NMT, GSM, CDMA i inne).

    > Z tego co sie orientuje, to nie ma na krajowym rynku telefonów
    > obsługujących to pasmo.

    Słyszał o sieci Sferia? CDMA na 850 MHz. I sprzedaje z powodzeniem
    telefony CDMA, jak i modemy CDMA/EvDO.

    Jakub

  • 6. Data: 2011-11-06 11:02:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 10:28:44 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    > Słyszał o sieci Sferia? CDMA na 850 MHz. I sprzedaje z powodzeniem
    > telefony CDMA, jak i modemy CDMA/EvDO.

    tylko, że nie aktywują urządzeń spoza własnej sieci sprzedaży.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 7. Data: 2011-11-06 11:11:19
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-06 11:28, Jakub Danecki pisze:
    > To się nazywa chaos w nazwach. CDMA to zarówno nazwa technologii
    > współdzielenia częstotliwości (FDMA - jak w NMT, TDMA jak w GSM i CDMA -
    > w GSM 3G) jak i systemu telefonii ruchomej (jak NMT, GSM, CDMA i inne).

    Żaden chaos, oznaczenia są jasne i czytelne. Nas interesuje jako
    standard uzywany w "telefonii ruchomej".

    > Słyszał o sieci Sferia? CDMA na 850 MHz. I sprzedaje z powodzeniem
    > telefony CDMA, jak i modemy CDMA/EvDO.
    >
    > Jakub

    Nie słyszał. I pierwsze słysze o tym że CDMA ma w Polsce jest również
    przesył w pasmie 850 MHz. Pewnie jakaś niszowa sprawa dla niewielkiej
    grupy odbiorców.

  • 8. Data: 2011-11-06 11:15:57
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    jadryś napisal:

    > Nie słyszał. I pierwsze słysze o tym że CDMA ma w Polsce jest również
    > przesył w pasmie 850 MHz. Pewnie jakaś niszowa sprawa dla niewielkiej
    > grupy odbiorców.

    Tylko okolice Warszawy...

    --
    dremka

  • 9. Data: 2011-11-06 11:21:42
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-06 12:15, dremka pisze:

    > Tylko okolice Warszawy...

    No tak.. a wiec skąd miąłbym wiedzieć... W Polsce CDMA ogólnie znane
    jest z przesyłu na 450-420 MHz a poza granicami to najpopularniejsze to
    CDMA 2000 MHZ.

  • 10. Data: 2011-11-06 12:42:59
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    > Tylko okolice Warszawy...