  • Data: 2014-05-01 21:03:10
    Temat: Re: Apple iPad Air LTE
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-01 19:23, Pszemol pisze:

    > Jestes niesamowity!!! Nigdy bym sam na to nie wpadł!
    >
    > Szkoda, że za wcześnie przestałeś czytać i postanowiłeś odpisać na wstęp
    > nie rozumiejąc problemu nakreślonego nieco dalej w tekscie... :-)

    A ty w ogóle myślisz logicznie, czy wszystko trzeba ci podać na tacy?
    Chyba, że Ameryka oduczyła cię używania głowy. Twojego posta doczytałem
    do końca i próbowałem ci wskazać, że różnice zarówno w tabletach i
    autach nie polegają na innej wtyczce w ładowarce, kolorze auta. No, ale
    ty musisz od razu wpadać w irytację. Jeśli dobrze pamiętam to kiedyś
    chyba pisałeś, że byłeś na urlopie i jakieś tam problemy były odnośnie
    działania telefonów. Nie pamiętam szczegółów, ale pewnie ty mi zaraz je
    wytkniesz.