  • Data: 2014-05-01 21:32:31
    Temat: Re: Apple iPad Air LTE
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > A ty w ogóle myślisz logicznie, czy wszystko trzeba ci podać na tacy?
    > Chyba, że Ameryka oduczyła cię używania głowy.

    Próbujesz być niegrzeczny?

    > Twojego posta doczytałem do końca i próbowałem ci wskazać, że różnice
    > zarówno w tabletach i autach nie polegają na innej wtyczce w ładowarce,
    > kolorze auta. No, ale ty musisz od razu wpadać w irytację.

    To, że różnice są było od początku oczywiste bo przecież o to pytałem
    właśnie JAKIE SĄ TE RÓŻNICE!
    Jaką wartość w tym wątku miał Twój komentarz o samochodach? Zerową.

    Po co miałbyś coś takiego napisać gdybyś przeczytał całą wypowiedź a nie
    tylko to co zacytowałeś? Ano właśnie - bez sensu. Wniosek jest prosty -
    urwałeś czytanie tam, gdzie urwałeś cytat. Podzieliłeś się z grupą swoją
    błyskotliwą myślą o samochodach po czym wyciąłeś właściwą część chtatu, tą
    z sednem pytania :-)

    A teraz Ci głupio i próbujesz ratować twarz...

    > Jeśli dobrze pamiętam to kiedyś chyba pisałeś, że byłeś na urlopie i
    > jakieś tam problemy były odnośnie działania telefonów. Nie pamiętam
    > szczegółów, ale pewnie ty mi zaraz je wytkniesz.

    Mam do Ciebie jedną prośbę: nie bierz na przyszłość udziału w wątkach w
    których nie masz nic mądrego do powiedzenia... Niech ten wątek będzie dla
    Ciebie lekcją życia. I na tym możemy zakończyć...