  • 1. Data: 2014-05-01 16:50:45
    Temat: Apple iPad Air LTE
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jak wybieram iPada 64GB + Cellular na polskiej stronie apple.pl to tenze
    sklep wrzuca mi do koszyka tableta z numerem MD796FD/A.

    Jak wybieram tego samego iPada tylko dla sieci AT&T na amerykanskiej
    stronie Appla to ich sklep wrzuca mi do koszyka tableta z numerem
    MF012LL/A.

    Wnioskuję z powyższego, że są jakies różnice między tymi urządzeniami...

    Ktoś się orientuje może co to za różnice?

    Czy to jest coś tak trywialnego jak domyślny język witający urzytkownika po
    wyjęciu tableta z pudełka i rodzaj wtyczki sieciowej ładowarki czy może coś
    poważniejszego, jak np inne kanały/częstotliwości na których pracuje radio
    GSM lub LTE?

  • 2. Data: 2014-05-01 17:16:50
    Temat: Re: Apple iPad Air LTE
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > poważniejszego, jak np inne kanały/częstotliwości na których pracuje radio

    Coś znalazłem... www.apple.com/ipad/LTE/
    Amerykańska wersja A1475 ma następujące kanały:
    1 (2100 MHz)
    2 (1900 MHz)
    3 (1800 MHz)
    4 (AWS)
    5 (850 MHz)
    7 (2600 MHz)
    8 (900 MHz)
    13 (700c MHz)
    17 (700b MHz)
    18 (800 MHz)
    19 (800 MHz)
    20 (800 DD MHz)
    25 (1900 MHz)
    26 (800 MHz)

    Wersja sprzedawana w Polsce (A1476):
    1 (2100 MHz)
    2 (1900 MHz)
    3 (1800 MHz)
    5 (850 MHz)
    7 (2600 MHz)
    8 (900 MHz)
    18 (800 MHz)
    19 (800 MHz)
    20 (800 DD MHz)
    38 (TD 2600)
    39 (TD 1900)
    40 (TD 2300)

    Któraś z sieci polskich używa pasm 38..40?

  • 3. Data: 2014-05-01 17:28:39
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Wnioskuję z powyższego, że są jakies różnice między tymi urządzeniami...

    A słyszałeś o różnicach w wersjach aut na rynek amerykański i
    europejski/ Tu jest podobnie.

  • 4. Data: 2014-05-01 19:23:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > A słyszałeś o różnicach w wersjach aut na rynek amerykański i europejski/ Tu jest
    podobnie.

    Jestes niesamowity!!! Nigdy bym sam na to nie wpadł!

    Szkoda, że za wcześnie przestałeś czytać i postanowiłeś odpisać na wstęp
    nie rozumiejąc problemu nakreślonego nieco dalej w tekscie... :-)

  • 5. Data: 2014-05-01 19:44:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-05-01 16:50, Pszemol pisze:
> [...]
    > poważniejszego, jak np inne kanały/częstotliwości na których pracuje radio
    Zacznij się przyzwyczajać do myśli że twoje wspaniałe amerykańskie
    wynalazki działają jedynie w USA i Kanadzie. Cała reszta świata używa SI.
    Sad but true :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 6. Data: 2014-05-01 19:50:34
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Szkoda, że za wcześnie przestałeś czytać i postanowiłeś odpisać na wstęp
    > nie rozumiejąc problemu nakreślonego nieco dalej w tekscie... :-)

    Ja rozumiem, ale ty nie rozumiesz. Pomogę ci- pierwsza sieć TD2600 MHz
    to AERO2. Próżno jej szukać w USA. Resztę sobie poszukaj.

  • 7. Data: 2014-05-01 20:18:08
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    https://www.apple.com/ipad/LTE/

    --
    paskuda03

  • 8. Data: 2014-05-01 20:31:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    > Zacznij się przyzwyczajać do myśli że twoje wspaniałe amerykańskie
    > wynalazki działają jedynie w USA i Kanadzie.
    > Cała reszta świata używa SI.
    > Sad but true :-)

    Alex, co ma SI z tabletem i pasmami częstotliwości? Piłeś coś? ;-)

  • 9. Data: 2014-05-01 20:32:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jasne, i dlatego właśnie napisałeś jakieś banialuki o samochodach :-)

    > Pomogę ci- pierwsza sieć TD2600 MHz to AERO2.
    > Próżno jej szukać w USA. Resztę sobie poszukaj.

    O, widzę że teraz doczytałeś resztę... :-) Fajnie.
    Dzięki za Twoją pomoc, również tą dogłębną i super przemyślaną,
    z pierwszej wypowiedzi ;-)

  • 10. Data: 2014-05-01 21:03:10
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-05-01 19:23, Pszemol pisze:

    > Jestes niesamowity!!! Nigdy bym sam na to nie wpadł!
    >
    > Szkoda, że za wcześnie przestałeś czytać i postanowiłeś odpisać na wstęp
    > nie rozumiejąc problemu nakreślonego nieco dalej w tekscie... :-)

    A ty w ogóle myślisz logicznie, czy wszystko trzeba ci podać na tacy?
    Chyba, że Ameryka oduczyła cię używania głowy. Twojego posta doczytałem
    do końca i próbowałem ci wskazać, że różnice zarówno w tabletach i
    autach nie polegają na innej wtyczce w ładowarce, kolorze auta. No, ale
    ty musisz od razu wpadać w irytację. Jeśli dobrze pamiętam to kiedyś
    chyba pisałeś, że byłeś na urlopie i jakieś tam problemy były odnośnie
    działania telefonów. Nie pamiętam szczegółów, ale pewnie ty mi zaraz je
    wytkniesz.