  • 21. Data: 2012-09-23 22:11:15
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu niedziela, 23 września 2012 22:06:36 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraźnie, że IO6
    >
    > nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

    Nie poczułeś jakie te nowe mapy są emejzin?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 22. Data: 2012-09-23 22:32:44
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Całych wątków nie musisz śledzić,
    > ale wypowiedź na którą odpisujesz wypadałoby przeczytać...

    Widzisz tylko, że ja nikomu nie odpowiadałem, bo wtedy zazwyczaj
    zostawiam cytat, po prostu napisałem w temacie, bo nie chciałem zakładać
    nowego. A zresztą po cholerę mam ci się tłumaczyć. Fakty są takie, że
    mapy w iOS6 są do dupy.
    --

    Jingiel

  • 23. Data: 2012-09-23 22:38:42
    Od: atm <...@v...pl>

    Fakty są takie, że
    > mapy w iOS6 są do dupy.

    Nie sa.... musialyby byc papierowe ;P

  • 24. Data: 2012-09-23 23:07:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:06:33 -0500, Pszemol napisał(a):
    map.html

    > Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraźnie, że IO6
    > nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

    Czasami cie Pszemolu uwielbiam.
    Z jednej strony piszesz jak to iphone jest najlepszy na swiecie, z drugiej
    - bois sie zainstalowac nowszej, jeszcze wspanialszej wersji.
    Czyzbys przez ostatnie lata odkryl zbyt wiele bledow w iOS ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-09-24 00:43:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <a...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Nie poczułeś jakie te nowe mapy są emejzin?

    Poczułem i dlatego założyłem właśnie ten wątek aby poczuć bardziej :-)

  • 26. Data: 2012-09-24 00:46:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > - bois sie zainstalowac nowszej, jeszcze wspanialszej wersji.
    > Czyzbys przez ostatnie lata odkryl zbyt wiele bledow w iOS ? :-)

    Wręcz przeciwnie - przez ostatnie lata iPhone służył mi wyśmienicie.
    Dopiero wczoraj odkryłem jakieś problemy z nowym programem map
    i jestem tym faktem zawiedziony.

    Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
    i myślę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

  • 27. Data: 2012-09-24 14:54:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.09.2012 20:28, Pszemol pisze:
    > Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
    > jaki zastąpił Google Maps w iOS6...
    >
    > Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
    > zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?
    > Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
    > wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
    > dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.
    >
    > Ktoś wie coś może na ten temat?
    ja bym spróbował tak jak to się robi z innymi telefonami. czyli zrzut
    flasha/romu na dysk w PC następnie uaktualnienie softu na telefonie. JAk
    Ci się nie spodoba to wgrasz stary rom do Telefonu.
    Nie da się tak zrobić? Jeśli nie, to jak sam napisałeś Apple powinno się
    bardziej postarać, a Pszemol lepiej wybierać producentów telefonów.
    ToMasz

  • 28. Data: 2012-09-24 15:33:02
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 00:43:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Poczułem i dlatego założyłem właśnie ten wątek aby poczuć bardziej :-)

    No i poczułeś. 33 st F w Hongkongu, to ewidentnie wpływ Oceanu Arktycznego.

  • 29. Data: 2012-09-24 22:47:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2012 17:46:14 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Wręcz przeciwnie - przez ostatnie lata iPhone służył mi wyśmienicie.
    > Dopiero wczoraj odkryłem jakieś problemy z nowym programem map
    > i jestem tym faktem zawiedziony.

    Nie rozumiem. Nie wierzysz wlasnemu doswiadczeniu, tylko w jakies zlosliwe
    plotki rozpuszczane przez iHaterow ? :-P

    > Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
    > i myślę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

    Ja sie tam na Applach nie znam, ale opierajac sie na zlosliwych plotkach,
    to tych niedokonczonych softow bylo jednak troche. Iphone, iphone 2, iphone
    3, a i w 4 chyba nie wszystko dzialalo jak trzeba ;-)

    J.

  • 30. Data: 2012-09-25 17:53:58
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie rozumiem. Nie wierzysz wlasnemu doswiadczeniu, tylko w jakies zlosliwe
    > plotki rozpuszczane przez iHaterow ? :-P

    Nie mam własnego doświadczenia z iOS 6.
    Wróciłem tydzień temu z ponad 4-tygodniowych wojaży po Azji i powoli
    nadrabiam zaległości w czytaniu applowskich blogów :)

    W iP 4 wszystko działa jak trzeba.