  • Data: 2012-05-20 20:19:35
    Temat: Re: Aplikacja webowa a urządzenie podłączone do serwera
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 May 2012 15:13:25 +0200, Grzegorz Niemirowski napisal:

    > Tak, ale tu akurat miałem na myśli rozwiązanie dla tylko jednego
    > użytkownika.

    > Tak, znam, polling był podany przykładowo. Najbardziej interesuje mniej
    > stały monitoring portu przez serwer WWW.

    Można przebić się tunelem przez proxy http w ten sposób: jest jedno
    żądanie GET (stream down) i jedno żądanie POST (stream up). Po stronie
    serwera można to obsłużyć czymkolwiek - nie mam bookmarka, ale w bashu się
    da - tylko nie wiem, jak to jest po stronie przeglądarki, czy Javascript
    lub cokolwiek innego pozwala obsłużyc takie dwa nieskończone requesty.

    Tylko pomysł. Miałby taką zaletę, że nie ma żadnego aktywnego polla,
    co najwyżej pingi na dwóch żądaniach.

    Edek