  • Data: 2012-05-22 09:54:11
    Temat: Re: Aplikacja webowa a urządzenie podłączone do serwera
    Od: darekm <d...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-22 07:33, Jacek Czerwinski pisze:

    > A jeśli odpowiedź z portu "by była" pół sekundy przed pytaniem
    > przeglądarki?

    w czym problem? Przed pierwszym pytaniem to nas nie interesuje, pomiędzy
    to dostanie w tym lub następnym pytaniu, opóźnienie nie większe niż
    kilkaset milisekund. Nie ma mowy o jakimkolwiek gubieniu danych.

    > Dla mnie tow tym przypadku chore patrzenie, wywodzące się z serwerów
    > wirtualnych (i 'jednostrzałowych' skryptów). Prowadzi do gubienia danych
    > (gdy nikt ich nie czyta) itd.

    skąd wiesz?

    > To MOŻE mieć sens w INNYCH okolicznościach. W innych okolicznościach
    > pewien typowy styl projektowania "nie ma części rezydentnej (wątku)" by
    > był ciekawy, ale tu jest masochizmem. Dodam, że ulubiony język tych
    > rozwiązań do dziś nie dorobił się stabilnych wątków i ich otoczenia, o
    > czymś to świadczy
    >
    > Z portem musi się komunikować coś rezydentnego, "długotrwały" program.

    Może się źle wypowiedziałem. Właśnie tak coś takiego jest realizowane.
    Osobny wątek do obsługi urządzenia, osobny do komunikacji. Sam serwer
    HTTP jest wbudowany w program bo na urządzeniach to lepiej chodzi (ale
    też mogę podłączyć via fastcgi). I z pewnością nie używam "ulubionego
    języka tych rozwiązań" cokolwiek to znaczy.

    --
    Darek