    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Aplikacja do obróbki danych HEX/kod U2/RS232
    Date: Sat, 07 Jun 2014 09:39:43 +0200

    W dniu 06.06.2014 o 22:10 <j...@g...com> pisze:

    > Jesli znasz C to znasz tez Matlaba.
    Znam C, matlaba nie, i nie mam zamiaru sie go uczyć.

    Obliczenia numeryczne w C nie sa
    > najwygodniejsze stad prosty kierunek czego uzyc.

    > Dokladnie. Guzik prawda. Tak jak zaprezentowałem, wykres funkcji w
    > Octave to 3 liniki.
    No i? daje tylko wykres, a mowa była o obliczeniach, czasami
    skomplikowanych.

    > Oczywiscie bo jak nazywa sie w Calcu funkcja zaokrąglenia
    ZAOKR.DO.CAŁK()

    to dzieci w
    > przedszkolu wiedza natomiast nie wiedza co to wektor;)

    > Ten bubel do Twoich zastosowań jest aż nadto dobry.
    Dziadowsko chodący program? weź nie żartuj. Poza tym kolejna kobyła na
    dysku, a libre ma raptem 200M i robi z nadatkiem to czego potrzebuję.

    > Patrz wyzej. Programowanie w proceduralne w Pythonie jest zbliżone do C.
    Zbliżone, ale nie takie same. Poza tym ma swoje niuanse których trzeba się
    uczyć.

    > Czekam z niecierpliwością na implementacje.
    Po co? to że można nie oznacza że się tak normalnie robi, a poza tym mowa
    była o prostych obliczeniach w pracy inżyniera.

    > A w windzie sie jezdzi a nie programuje. Pretensje do wielkiego Bila
    > iz nie dostarcza zadnych narzedzi poza Notatnikiem i Excelem.
    Śmieszny jesteś, pod windą matlab jest płatny a octave chodzi jak chce,
    dziękuję za taką pomoc, wolę libreofice.

    --

    Pozdr
    Janusz