  • Data: 2014-06-07 16:55:33
    Temat: Re: Aplikacja do obróbki danych HEX/kod U2/RS232
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.06.2014 13:01, J.F. wrote:
    > Dnia Fri, 6 Jun 2014 11:37:09 -0700 (PDT), j...@g...com
    mimo iz wiekszosc programuje w C.

    > Szybko znajdziesz jedna potrzebna.

    Dobry dowcip;)

    skomplikowany raczej wskazuje na niechec do programowanie np:
    linowej opisanej ponizszymi wartoscami

    > Nie, tylko trzeba sie doszukac.
    > Tu akurat nie trzeba, bo to pewnie pierwszy przyklad z dokumentacji,
    > ale jak chcesz przeczytac dane z pliku, opisac osie, zapanowac nad
    > skala ... to ile to potrwa ?

    Dane z pliku - czytasz np o funkcji load.
    Ale można wyklikać.
    Uładnienie wykresu też możesz wyklikać (no, poza octave, bo tam można
    sobie poklikać w konsolę, ale wtedy gnuplot). A jak chcesz 40 obrazków,
    możesz to napisać.

    > Tez, jest biblioteka. Co prawda troche smieszna, bo liczby zespolone
    > to on chyba tekstowo przechowuje, tym niemniej jest.

    To nawet śmieszne nie jest.

    > Liczby zespolone w C/C++ to temat na dluzsza dyskusje ... o wyzszosci
    > Fortranu :-)

    Masz informacje z lat 90tych.
    No i w najgorszym momencie nie były nawet w przybliżeniu tak źle
    jak opisujesz dla excela:)

    nie trzeba instalowac oraz dzialaja stabilnie.

    > Ale my niestety mamy windows na pokladzie :-P

    scilab jest kolejnym klonem matlaba (ciut mniej wiernym) ale który
    nie widziwia i ma ide i nie chce mingwina.

    python pod windowsem to nie problem.

    pzdr
    bartekltg