  • Data: 2010-11-24 12:21:14
    Temat: Re: Aperture vs. Lightroom
    Od: "JD" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 20:58:37 +0100, JD napisał(a):

    > W porządku, ale stopniowanie oceny tej cechy
    > oceniam jako nieadekwatne.

    Wybaczmy to autorowi, bo sam test mimo wszystko jeden z lepszych :)

    Ja mogę i Tobie wybaczyć ;)

    Ale co mi po dobrym teście,
    jeśli po przeczytaniu punktu nr 2 skreśliłbym Bibble na starcie,
    jako program zupełnie bezużyteczny, bo z Samsunga dostaję rawy tylko DNG.
    Zupełnie przypadkiem znam program i wiem, że gość pisze nieprawdę.

    JD