  • Data: 2012-08-19 00:27:23
    Temat: Re: Aparaty - Czy ktoś to ogarnia?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Sprawdziłem próbne zdjęcia. Już go lubię.

    Keek w pewnym momencie też przeszedł, czy raczej wszedł w cyfrę
    (bodajże D3/D700) - i też miło było popatrzeć na jego B&W. Czyli jednak
    da się tym robić dobre zdjęcia... :)

    > Powiedzmy, że nie ścigam się z postępem technologii. Jeśli raz na
    > jakiś czas zapytam, to mi wystarcza.
    [...]

    > X-pro to jakaś masakra cenowa..

    No ale to jest właśnie NAJNIŻSZA cena za "nieściganie się"
    z postępem technologii... :)) Bo alternatywa, to Leica M9. :-/

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]