  • 51. Data: 2014-03-25 05:41:09
    Temat: Re: Aparat na komunię.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Wybacz Titus, ale podchodzisz do sprawy zupełnie nieprofesjonalnie
    > (czyli nie jako ojciec, wujek czy ktoś, kto daje prezent). Prezenty
    > używane kupuje się po rozmowie z obdarowywanym, kiedy ma to być coś
    > kolekcjonerskiego itp. W ostateczności można dać pieniądze i wtedy
    > ktoś sobie używkę z pełną świadomością kupi. Używki sprzętu
    > elektronicznego to swego rodzaju ryzyko. Brak gwarancji jest
    > wystarczającym powodem, żeby sobie darować.

    możan też pogadać z komunistą... dla nich komunia to głównei świeto dawania
    drgoich giftów więc czasem warto sprawdzić czego pragną...

  • 52. Data: 2014-03-25 05:43:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zakonspirowany wrote:

> [...]
    > dziecko naprawdę lubiło robić zdjęcia, interesowało się tym, to
    > wystarczyłoby pogadać z rodzinką i rodzice mogliby kupić body, dobry
    > wujek z KGHM dwa obiektywy, ktoś inny lampę, ktoś tam jeszcze statyw,
    > a reszta kasę.
    > Tylko nie wiem, obniżyli wiek komunijny, moja siostrzenica ma niskie
    > IQ, czy o co chodzi? Bo ja w tym wieku byłem już dość rozgarnięty, zaś
    > siostrzenica, choć jeszcze do szkoły nie chodzi, nie ogarnia jeszcze
    > podstaw komputera. Włączyć nie umie. Bawi się głupimi zabawkami i jak
    > coś szybko nawija, to ja nie jestem w stanie tego rozkodować.

    zasmucić cie ma niskie IQ... jest prawdopodobnei opóźniona w rozwoju.

    większość normalnei rozwiających sie dzieci w wieku 7 lat często lepiej
    sobie radzi z komputerami niż ich rodzice.

  • 53. Data: 2014-03-25 13:48:15
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-03-2014 05:40, Marek Dyjor pisze:
    > no daj spokój na osiemnastke używany samochód? co koledzy powiedzą...

    No ja bym się obraził, bo nie lubię jeździć puszkami, a próbowałem już
    szwagrowym M3 i X3.
    Motocykl, to jest to! Zrobić nową tapicerkę siedzenia, rozebrać na
    części pierwsze, wyczyścić, poskładać i jest banan na mordzie.
    Ale my tu o komunii. Nawet gdybym powiedział kumplom, że rower jako nowy
    kosztował 8 kPLN, to byłaby raczej wioska.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 54. Data: 2014-03-25 13:52:39
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-03-2014 05:43, Marek Dyjor pisze:
    > zasmucić cie ma niskie IQ... jest prawdopodobnei opóźniona w rozwoju.
    >
    > większość normalnei rozwiających sie dzieci w wieku 7 lat często lepiej
    > sobie radzi z komputerami niż ich rodzice.

    Nie moje dziecko, więc na razie luz (ale już widzę te wszystkie zadania,
    które dobry wujek za nią będzie musiał zrobić). Przynajmniej zapowiada
    się na eksluzywną hostessę, więc ciężko w życiu mieć nie będzie. :|

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 55. Data: 2014-03-25 13:56:09
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-03-2014 05:41, Marek Dyjor pisze:
    > dla nich komunia to głównei świeto dawania drgoich giftów

    Nie wiem, jak teraz, ale z doświadczenia wiem, że komunia nie jest
    jeszcze takim "świadomym" wyborem. Ja na swojej czytałem pierdolony list
    do jakichś Koryntian, bo czytałem profesjonalnie. Natomiast do
    bierzmowania już nie przystąpiłem. A za kasę, którą mi dano na komunię,
    bo wszyscy poszli na łatwiznę, kupiłem dobry rower, rolki i zegarek.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 56. Data: 2014-03-25 14:18:52
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    cef <c...@i...pl> napisał(a):

    >Tego niestety Titus nie rozumie.
    >On pewnie dałby termos. Stan idealny.

    Tez jestem zdania, ze raczej przyjelo sie, ze daje sie prezenty nowe jako wyraz np.
    szacunku
    a nie, ze mozna przykombinowac i kupic i taniej i lepiej... w racjonalnym swiecie, -
    co warto a co
    nie - Titus mialby racje, ale dzieckiem i jego kolegami/kolezankami w szkole kieruja
    inne
    zasady i maja inne spojrzenie na swiat.

  • 57. Data: 2014-03-25 17:20:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zakonspirowany wrote:

> [...]
    > bierzmowania już nie przystąpiłem. A za kasę, którą mi dano na
    > komunię, bo wszyscy poszli na łatwiznę, kupiłem dobry rower, rolki i

    i to jest słuszna linia... duża skarbonka niech ludzie wrzucają kasę...

    od razu zapowiedzieć żadnych śmieci tylko kapucha... ;-)

  • 58. Data: 2014-03-25 17:25:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    trolling tone wrote:
> [...]
    m-4gb-ideal-i40709776

    > Pomijając całą dyskusję na temat, czy wypada dać używkę jako prezent,
    > to stara lustrzanka miała może sens w czasach analogowych, nawet do
    > przedwojennych konstrukcji można było założyć współczesny film.
    > D40 ma matrycę przedpotopową, 6 Mpx to dziś za mało na dowolny konkurs
    > dla amatorów.

    co za głupota.....

  • 59. Data: 2014-03-25 20:35:54
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    > co za głupota.....

    wydaje mi się, za ciężki dla dziecka, może typu panasonic np.: G1 można
    tanio łyknąć...
    Pozdrawiam Kikuko

  • 60. Data: 2014-03-29 19:19:00
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    W dniu 2014-03-20 11:04, pwz pisze:

    > Mojemu synowi św. Mikołaj przyniósł pod choinkę Nikona Coolpix S31
    > (w komplecie z plecaczkiem). Takiego o:
    > http://www.nikon.pl/pl_PL/product/digital-cameras/co
    olpix/style/coolpix-s31

    W zeszłym roku rozważałem S31, ale po lekturze specyfikacji okazało
    się, że o nieco starszy model S30 ma lepsze parametry. I IMHO jest
    ładniejszy. Dałem więc S30 i moja chrześnica jest zachwycona.

    BTW, polecam http://www.fotopolis.pl/index.php?n=14331
    oraz
    http://www.fotografuj.pl/Article/Poradnik_wybor_apar
    atu_na_komunie/id/158/page/1