  • Data: 2014-04-14 19:29:48
    Temat: Re: Aparat dla zafascynowanej foto amatorki.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Montag, 14. April 2014 19:03:51 UTC+2 schrieb JD:
> [...]
    ciezkich i ciemnych zoomow , przechodzac na lekkie , jasne i lepiej rysujace stalki.
    wielkosc matrycy pozwala na cropowanie.

    > No i kto tu się ośmiesza? :D
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > JD

    panowie , aparat fotograficzny to znacie chyba tylko z opisu na forach internetowych,
    nie macie pojecia co z nim mozna zrobic , a zdjec od was to ni hu, hu... nikt nie
    widzial i tak jest lepiej , lepiej nie pokazujcie bo psu na buty nawet by sie nie
    przydaly.

    teoretykow wiedzacych lepiej niz inni fotografujacy to znamy na kopy i im dziekujemy.