  • 21. Data: 2014-09-10 02:49:58
    Temat: Re: Aparat Nokii nie jest juz takim debesciakiem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:540f247c$0$2226$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tylko jakie wspolczesne telefony nie maja kamery ?

    Są specjalnie projektowane serie niektórych smartfonów
    które celowo ogołaca się z kamery, złączek USB i innych
    funkcji aby utrudnić kradzież danych z pewnych placówek
    zwiadowczych czy tp[pwucj instytutów badawczych...
    Wiem że Blackberry i Samsung wypuściło takie okaleczone
    słuchawki na właśnie takie potrzeby.

  • 22. Data: 2014-09-10 02:50:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > A do dzwonienia dzwon

    LOL!

  • 23. Data: 2014-09-10 08:42:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-09 19:39, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    ktora-robi-lepsze-zdjecia

    > Chyba tak: optyczna stabilizacja obrazu? Autofocus bezpośrednio na matrycy?

    Chyba?
    Co nowego jest w optycznej stabilizacji, czy autofocusie, poza tym, że
    są reinvented i pewnie za chwilę się okaże, ża fapple ma na to patent.

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 24. Data: 2014-09-11 00:30:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-09 15:38, GAD Zombie pisze:

    > No i co?
    Skoro w telefonach też są już niezłe aparaty telefoniczne, a nawet
    kamery to niby dlaczego nie skorzystać?

    --
    animka

  • 25. Data: 2014-09-11 00:33:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-09 16:15, A.L. pisze:

    > No i to ze podneicanie sie "jakoscia" zdjec w telefonie uwazam za.....
    > Prosze dopisac.
    >
    > Telefon jest jak "Swiss Army Pocket Knife". Ma mnostwo funkcji, a
    > wszystkei te funkce wykonuje do dupy

    Najpierw trzeba sobie odpowiednie opcje poustawiać i przetestować,
    dopiero psioczyć.
    Np. niektóre telefony robią lepsze zdjęcia w mieszkaniu przy świetle
    żarówkowym niż z lampą błyskową.

    --
    animka

  • 26. Data: 2014-09-11 00:35:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-09 16:55, A.L. pisze:

    > Zalezy ile tzreba za niego zaplacic. Ja bym raczej wolal zeby sie
    > mozna bylo dobrze pzrez telefon porozumoec, a bateria wystarczala na
    > dluzej. Kamera mi na grzyba potzrebna. Nie pamietam kiedy ostatni raz
    > zrobilem telefonem zdjecie.
    >
    > Za to jak sie wchodzi do niektorych instytucji, to na bramce zabieraja
    > telefon jezeli ma kamere. Troche niewygodne
    W Polsce nabrano rozumu i teraz wszędzie się chodzi z telefonem. Nawet w
    banku można rozmawiać.

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-09-11 00:41:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Do robienai zdjec jest aparat fotograficzny

    To sobie kup i noś za sobą na smyczy.

    --
    animka

  • 28. Data: 2014-09-11 09:01:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > Za to jak sie wchodzi do niektorych instytucji, to na bramce zabieraja
    > telefon jezeli ma kamere. Troche niewygodne

    Akurat GAD kupił go za niewielką kasę, pewnie nawet by się nie odezwał,
    nie pochwalił gdyby za telefon zapłacił z 1000 zł, albo i więcej.

    Ale tak się składa że teraz próżno szukać telefonu bez aparatu foto.

  • 29. Data: 2014-09-11 09:01:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-09 18:03, J.F. pisze:

    > Biorac pod uwage ze ten "dobry" tez jest byle jaki, to sie zastanawiam
    > czy lepiej :-)
    >
    > J.

    No, mój błąd myślowy. Ale potocznie mianem "byle jaki" zwykło się
    określać rzeczy gorsze od innych. Jednak jak trafnie zauważyłeś nie
    odnisi sie to do czegoś ściśle i "byle jaki" może spokojnie przeczytać
    jako najlepszy ze wszystkich.

  • 30. Data: 2014-09-11 09:47:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    animka wrote:

    > Skoro w telefonach też są już niezłe aparaty telefoniczne, a nawet
    > kamery to niby dlaczego nie skorzystać?

    niezłe? matryca wielkości główki od szpilki?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?