  • 11. Data: 2014-09-09 18:02:02
    Temat: Re: Aparat Nokii nie jest juz takim debesciakiem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    On Tue, 09 Sep 2014 16:38:04 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Zalezy ile tzreba za niego zaplacic. Ja bym raczej wolal zeby sie
    >mozna bylo dobrze pzrez telefon porozumoec, a bateria wystarczala na
    >dluzej.

    Kamera zasadniczo baterii nie obciaza ... jak nie pracuje.

    >Kamera mi na grzyba potzrebna. Nie pamietam kiedy ostatni raz
    >zrobilem telefonem zdjecie.

    A mnie sie zdarza. Nie nosze aparatu stale.

    >Za to jak sie wchodzi do niektorych instytucji, to na bramce
    >zabieraja
    >telefon jezeli ma kamere. Troche niewygodne

    Tylko jakie wspolczesne telefony nie maja kamery ?

    J.

  • 12. Data: 2014-09-09 18:03:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Ale chyba jednak lepiej mieć dobry aparat foto w telefonie niż byle
    >jaki?

    Biorac pod uwage ze ten "dobry" tez jest byle jaki, to sie zastanawiam
    czy lepiej :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-09-09 18:07:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-09 15:28, A.L. wrote:

    > Do robienai zdjec jest aparat fotograficzny
    >
    > A.L.

    Jaki aparat fotograficzny masz na mysli?

  • 14. Data: 2014-09-09 19:12:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Biorac pod uwage ze ten "dobry" tez jest byle jaki, to sie zastanawiam czy
    > lepiej :-)

    Porównując ze Smieną...

  • 15. Data: 2014-09-09 19:39:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > http://komorkomania.pl/2215,xperia-z3-czy-lumia-930-
    ktora-robi-lepsze-zdjecia
    > Tak, tak - oczywiscie jutro ten artykul nie bedzie juz aktualny, bo Apple
    > zdefiniuje fotografie na nowo ;]

    Chyba tak: optyczna stabilizacja obrazu? Autofocus bezpośrednio na matrycy?

  • 16. Data: 2014-09-09 20:10:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-09 o 16:55, A.L. pisze:
> [...]
    >
    > Za to jak sie wchodzi do niektorych instytucji, to na bramce zabieraja
    > telefon jezeli ma kamere. Troche niewygodne

    Ludzie mają różne potrzeby.
    Ja np. dzwonię, smsuję, słucham mp3 i radia i ... robię zdjęcia.
    A i jeszcze używam nawigacji. Cała reszta funkcji dla mnie to
    bezwartościowy chłam.
    Wiem jestem troglodytą - Nokia N8 :-)
    Nie posiadam aparatu foto i nie zamierzam go kupować.

  • 17. Data: 2014-09-09 20:16:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-09 20:10, z wrote:

> [...]
    > bezwartościowy chłam.
    > Wiem jestem troglodytą - Nokia N8 :-)
    > Nie posiadam aparatu foto i nie zamierzam go kupować.

    To wcale nie jest zly telefon, trzeba jedynie wiedziec czego sie po nim
    spodziewac ;]
    Aparat zas wciaz jest bardzo dobry.

  • 18. Data: 2014-09-09 20:54:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-09 o 20:16, atm pisze:
    > To wcale nie jest zly telefon, trzeba jedynie wiedziec czego sie po nim
    > spodziewac ;]
    > Aparat zas wciaz jest bardzo dobry.

    Wybrałem go z pełną świadomością znając zady i walety ;-) za całe 300 zł
    Nie widzę konkurencji przez najbliższe kilka lat.

  • 19. Data: 2014-09-10 00:12:19
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-09 18:07, atm pisze:

    > Jaki aparat fotograficzny masz na mysli?

    Przynajmniej Leica, choć zalecany jest Hasselblad.
    Najlepiej nosić ze sobą wielkoformatowy i czekać przez
    całe życie, na to jedno jedyne zdjęcie, które nas
    unieśmiertelnieni.
    Poza tym wiadomo, że Parr, Weber lub McCurry nie byliby
    w stanie zrobić poprawnie technicznego zdjęcia choćby
    taką Nokią 808.

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 20. Data: 2014-09-10 02:47:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > mozna bylo dobrze pzrez telefon porozumoec, a bateria wystarczala na
    > dluzej. Kamera mi na grzyba potzrebna. Nie pamietam kiedy ostatni raz

    Jak to dobrze że możemy jako ludzkość pozwolić sobie na
    taki luksus jak projektowanie i tworzenie różnych telefonów
    zaspakajających różne gusta i guściki miliardów ludzi na świecie.

    > Za to jak sie wchodzi do niektorych instytucji,
    > to na bramce zabieraja telefon jezeli ma kamere.
    > Troche niewygodne

    Takie instytucje są tak rzadkie że mało kogo ten argument dotyczy.
    I wiedząc że się w takiej instytucji często bywa rzeczywiście można
    mieć dosyć specyficzne wymagania co do wyboru telefonu, ale
    nie przykładałbym fałszywych ideologii do braku kamery jako
    ogólnej zalety że "zdjęcia się robi aparatem". Bo to jest bzdura...