  • Data: 2009-09-11 09:19:51
    Temat: Re: Aparacik na szyję lub do kieszeni
    Od: Pr0NET <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 11, 8:45 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i tu jest wlasnie dylemat - maciupkie casio wejdzie ci do kieszonki
    > koszulki, ale wymaga dwoch rak do obslugi, a rower trzeba podtrzymywac
    > na podjezdzie. Powershot obsluguje sie swietnie jedna reka, ale do
    > kieszonki nie wejdzie, no i ciezki jest :-)
    >
    > Ubierz koszulke, pojedz, pomacaj - liczba aparatow pasujacych do mojej
    > reki okazala sie bardzo ograniczona.
    >
    > Nikon L18 L19 - male i da sie utrzymac, ale sa tez inne.
    >
    > J.

    Ja mam Ixusa 120 IS, wcześniej miałem kilka innych tej linii: II, 50,
    65, 80 IS. Mały poręczny, jakoś bardzo dobra, za to mało odporny na
    wypadki :D. Od piachu i kurzu psuje się mechanika obiektywu, a
    mocniejsze uderzenie kończy się 'stłuczeniem' LCD. Niemniej sprzęt
    bardzo rowerowy. Zalety to procesor taki jak w EOSach i bootowanie
    firmware z karty SD (raw, HDR, automatyczne zdjęcia piorunów i takie
    tam dodatki).