  • Data: 2011-03-01 10:48:28
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-28 23:16, Cavallino wrote:

    > Czyli jaka kwota?

    Do tego o co pytal autor watku, czyli na Fotorapidy? 500-600 PLN
    wystarcza z nawiazka. W praktyce i uzywane modele dostepne za
    200-300PLN wystarcza. To jest bardzo dobrze wykrywalne urzadzenie na
    dystansie conajmniej kilkuset metrow.

    > Osłuchany z rodzajem pikania to może być ktoś kto na codzień handluje
    > ar, albo wręcz je testuje.
    > Pod warunkiem, że będzie się doktoryzował z pikania, a pikanie
    > suszarkami będzie miewał nagminnie.
    > Ja mam chyba zbyt kiepską pamięć słuchową, bo nijak nie potrafię (fakt
    > że się nie staram) spamiętać co, kiedy i jak pika.
    > Mam ważniejsze rzeczy do robienia w czasie jazdy.

    Do tego nie potrzeba muzycznego sluchu. Przeciez kolo stacji paliw
    czy supermarketow to sie przejezdza czesto, nieprawdaz? Konfrontacja
    z prawdziwym sygnalem dokonana raz czy dwa juz da rozroznienie. To
    wszystko oczywiscie pod warunkiem ze mowa o faktycznie dzialajacym
    urzadzeniu ktore umie odpowiednio wykazywac sile sygnalu. A nikt
    rozsuwanych drzwi nie ustawia przy drodze tak, aby emitowaly wiazke
    dajaca identyczny i stopniowy przyrost sygnalu w sposob identyczny
    do pracujacego radaru. Drzwi beda pojawiac sie bardziej nagle i tak
    tez znikac.

    Poza tym, np. w pasmie Ka, w ktorym pracuje duzo przenosnego sprzetu
    falszywki zdarzaja sie sporadycznie. Wiec nie ma co tu zrzucac na drzwi
    automatyczne, balony meteo czy podejrzane smugi na niebie ;). Byle
    pisniecie traktuje sie powazniej.

    > A nabity FR czy suszarkę spotykam góra raz na rok, więc szansa że to
    > zapamiętam jest bliska 0.

    Kwestia tego kto ile jezdzi. Czestokroc wystarczy przejechac sie tylko
    gierkowka czy ogolnie osemka zeby miec taka okazje w conajmniej jednym
    miejscu.

    Poza tym to co widac na filmach na YT i w co powatpiewales daje
    faktyczna skale porownawcza co do tego jak przebiega detekcja sygnalu.
    Zeby nauczyc sie umiejetnie korzystac trzeba tylko troche chciec ;)
    Ale do tego ani sluchania nikt nikogo nie zmusza. Poza tym to przeciez
    nielegalne :)

    --

    memento lorem ipsum