  • Data: 2011-03-01 13:50:18
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:ikipf9$rpq$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale watkotworca nie pytal o sprzet na suszarki, tylko ptasie budki
    > zuradu.

    I z tego wywnioskowałeś, że ochrona przed suszarkami go nie interesuje?
    Dla mnie jest to podstawa.

    > Wiec odpowiadajac mu ze dowie sie co najwyzej ze juz zostal zmierzony
    > dosc mocno rozminales sie z prawda :). Ja tez pisze o tym o czym jest od
    > poczatku watek, czyli fotoradarach.

    Jak ktoś zapyta o samochód, to zaproponujesz mu taki bez kół i będziesz
    zdziwiony, że przeciez nic o nich nie mówił?

    > Akurat takie reakcje laczy sie z obserwacja drogi. Konkretny alarm
    > polaczony z widokiem dziwnie ustawionego przy drodze strazowozu albo
    > smietnika ktory by sie przeoczylo, bo sie po prostu skupia na jezdzie.
    > To ma byc podpowiedz nt. tego co sie "dzieje w powietrzu", a nie lampka
    > Pawłowa.

    Owszem, tylko to na suszarki niestety nie styknie, dopóki jej nie zauważysz
    to nie zahamujesz, czyli z reguły jest już za późno.

    Stad tez wymaga troche uwagi a nie oczekiwania na zerojedynkowe
    > rezultaty. Tak samo jak sonar w rybolowstwie nie wypisze literami
    > czy odnalazl lawice ryb czy tez zatopiona przeszkode.

    > Jasne, moze jeszcze musi byc przy linijce ustawiony zeby sie zalapal
    > na detekcje ;) To w takim razie ciekawe skad te reakcje na drzwi na
    > stacjach paliw

    Sugerujesz, że reakcje są kilometr wcześniej?
    No to takich drzwi też nie spotkałem.

    > Jak tak dalej nie wierzysz to sobie przejrzyj ile jest tych filmow
    > na YT w ktorych dzialanie przedstawia sie w ten sam sposob

    No właśnie o to chodzi.
    A AR musi pracować przy pułapce ustawionej na różne sposoby, skosem, w
    jadącym samochodzie, przy suszarce.
    I tu już jest dużo gorzej niż na YT, gdzie widać tylko najłatwiejsze dla AR
    przypadki.

    > - w roznych
    > miejscach, z roznym sprzetem, przy roznym ustawieniu sprzetu
    > pomiarowego zawsze widac jedno - narastanie sygnalu wraz z przyblizaniem
    > sie do radaru. Bo tak to wlasnie dziala.

    Nie do radaru, tylko do fotoradaru stacjonarnego.

    > J/w. przeciez pytal sie o fotoradary.

    J/w - reszta rozumie się sama przez się.

    >A co masz na mysli pod pojeciem
    > mobilny FR? Jesli przenosny, to przeciez sa, bo to sa te same urzadzenia
    > ktore laduje sie w maszty. Jedynie potrafia byc bardziej
    > przeslaniane.

    Ano właśnie - i ustawione pod kątem 45 stopni np.
    Słyszysz alarm jak już masz zrobione zdjęcie.