    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena satelitarna perforowana
    Date: Tue, 19 Mar 2013 01:08:11 +0100

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ki865e$r7e$1@mx1.internetia.pl...
    >> Albo w kieleckiem.
    >
    > Na dworcu.

    Ee... na przystanku... (choć jak się uprzeć, sprzeczności nie ma -
    przystanek bywa kolejowy) :)

    Swoją drogą, zastanawiam się, jak to możliwe - śjakieś 15-20 lat temu
    puściłem w obieg "piździ, jak w kieleckiem na przystanku" , z odmianami
    "piździ jak..." "... w kieleckiem na przystanku autobusowym", oraz rzadziej
    "... w Wąchocku na przystanku". Przed puszczeniem tego w obieg nie spotkałem
    się z tym określeniem. Możliwe, bym wpadł na nie niezależnie od jego
    istnienia już gdzieś?

    To bonusik: "Była plama - nie ma bluzki, bowiem proszek był to ruski", ok.
    21 lat temu. Wróciło do mnie (nawet szybciej niż tamto) ciut zmienione "Była
    plama - nie ma bluzki, bowiem proszek był od Ruskich". Też nie spotkałem
    tego wcześniej. Zobaczyłem to w jakiejś książeczce z dowcipami - tak do mie
    wróciło. Pytanie retoryczne j.w. ...

    Ad meritum - są jakieś dane (jeśli tak, to sobie poszukam stosownych
    informacji), ile sygnału przenika przez te otwory? (widywałem też talerze
    całe będące siatką, nawet nie poerforowane), bo jeśli ucieka niewiele, to
    wręcz prosi się o to, by w ogóle tak robić. A jeśli może to mieć znaczenie -
    to zrozumiem to jako kompromis między zyskiem, wytrzymałością mechaniczną, a
    podatnością na czynniki pogodowe, etc.