  • 1. Data: 2013-03-17 18:43:21
    Temat: Antena satelitarna perforowana
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Znacie jakis sklep w ktorym dostane antene satelitarna 100cm perforowana?
    Najblizej znalazlem w .....Angli.
    Tutaj wiekszych niz 70 cm nie znalazlem w ofertach a to stanowczo za malo.
    Da sie cos takiego kupic na miejscu nie za granica??

  • 2. Data: 2013-03-17 20:13:32
    Temat: Re: Antena satelitarna perforowana
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ermedia.pl
    *Gomez* napisał(-a):

> [...]
    > Tutaj wiekszych niz 70 cm nie znalazlem w ofertach a to stanowczo za
    > malo. Da sie cos takiego kupic na miejscu nie za granica??

    Tak z ciekawości, dlaczego zależy Ci akurat na perforowanej?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-03-17 22:07:06
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Tak z ciekawości, dlaczego zależy Ci akurat na perforowanej?

    Bo nie potrzebuje wiatrołapu... :)
    WOJO

  • 4. Data: 2013-03-18 09:21:16
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 17 Mar 2013 18:43:21 +0100, "Gomez" <a...@h...pl> wrote:

> [...]
    >Tutaj wiekszych niz 70 cm nie znalazlem w ofertach a to stanowczo za malo.
    >Da sie cos takiego kupic na miejscu nie za granica??

    zadzwon do firmy Corab (polska) oni produkuje talerze i moze zamiast
    blachy pelnej w maszyne wrzuciliby blache perforowana.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2013-03-18 17:28:02
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...

    > zadzwon do firmy Corab (polska) oni produkuje talerze i moze zamiast
    > blachy pelnej w maszyne wrzuciliby blache perforowana.

    Sprobuje.
    Tylko czy nawet jesli to nie wyjdzie tyle ze mnie nie bedzie stac :)
    Swoja droga naprawde nie da sie tu kupic takiej anteny normalnie??

    To juz kolejna rzecz na liscie niedostepnych lub bardzo trudno dostepnych w
    polsce a bez problemu za granica. Jednak anteny nie sciagne bo to za drogo
    kosztuje jesli chodzi o wysylke.

  • 6. Data: 2013-03-18 19:04:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Mar 2013 17:28:02 +0100, "Gomez" <a...@h...pl> wrote:
> [...]
    dostepnych w
    > polsce a bez problemu za granica. Jednak anteny nie sciagne bo to

    Ale czy naprawdę ta siatka jest niezbędna, czy jednak to trochę Twoja
    fanaberia? :) Na jachcie ja będziesz ja montował?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-03-18 19:12:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Ale czy naprawdę ta siatka jest niezbędna, czy jednak to trochę
    > Twoja fanaberia? :) Na jachcie ja będziesz ja montował?

    Albo w kieleckiem.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2013-03-18 19:29:10
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    > Ale czy naprawdę ta siatka jest niezbędna, czy jednak to trochę Twoja
    > fanaberia? :) Na jachcie ja będziesz ja montował?

    Standardowe zaczepy , uchwyty itd. nie spelniaja swojej roli a ja nie mam
    zamiau po kazdym wietrze od nowa ustawiac. Mocniejszego mocowania sie nie da
    zalozyc wiec zostaje antena. A pizdzi bardziej niz w Kieleckim. Okna tez sa
    specjalnie wzmocnione bo zwykle urywalo.

  • 9. Data: 2013-03-18 19:31:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Gomez pisze tak:

    > Swoja droga naprawde nie da sie tu kupic takiej anteny normalnie??

    Skoro jest gorsza od pełnej i droższa w produkcji to po co się w to
    pchać. Lepiej klepać pełne czyż nie?

    --
    Piter

  • 10. Data: 2013-03-18 20:28:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Gomez napisał:

> [...]
    > sie nie da zalozyc wiec zostaje antena. A pizdzi bardziej niz w Kieleckim.
    > Okna tez sa specjalnie wzmocnione bo zwykle urywalo.

    W Gruzji takie warunki opisują jednym słowem: piździażkwili. Tylko czy
    taka siatka oprze się innym psikusom pogodowym, takim jak śnieg czy
    szadź, które to chętniej czepiają się bardziej chropowatych powierzchni?
    Ja bym jednak jeszcze raz przyjrzał się możliwościom niestandardowego
    (wielopunktowego) zamocowania czaszy.

    --
    Jarek