    From: Janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Date: Mon, 9 Jan 2017 19:32:34 +0100

    W dniu 2017-01-09 o 16:21, Piotr Gałka pisze:

    > Może ten nadajnik jakiś słaby.
    > Brat sprawdził chyba 2 kupne pokojowe a potem zrobił tę i powieszona na
    > klamce od okna mu śmiga bez problemów (16 km od nadajnika, nadajnik
    > zasłonięty równoległym budynkiem). Już kilku jego sąsiadów korzysta
    > właśnie z tej anteny.
    Liczy się też miejsce, trzeba pochodzić z anteną i sprawdzić gdzie
    sygnał najmocniejszy, bo dziury gdzie żadna antena nie pójdzie też są.

    > Może niektóre pokojowe lepsze od niej ale na pewno nie wszystkie, a nie
    > wiemy jakie zostały sprawdzone.
    Lepsze nie, w końcu to cienutkie druciki i tylko parę elememntów, zysk
    słaby, i dość wąskie pasmo, w nich dużo wzm nadrabia.

> [...]
    > Chwaszczynie. W oknie po przeciwnej stronie niż nadajnik odbiera słabo
    > (co chwilę zaniki), ale za to przeszukanie wyłapało też jakieś dalsze
    > nadajniki, ale też słabo.
    > Powiesiłem w oknie po stronie nadajnika (wg mapy prosta do nadajnika
    > ociera się o krawędź innego budynku - w sumie nie mogę powiedzieć, ani,
    > że jest widoczność, ani, że jej nie ma - ja z okna masztu nie widzę),i
    > wpiąłem się w kabel od instalacji TV, która już nie jest używana, aby
    > przenieść sygnał na tę druga stronę. Przypuszczam, że kabla jest ok 20m.
    No właśnie to jest to co wyżej napisałem, liczy się miejsce.

    --
    Pozdr

    Janusz_k