  • Data: 2017-01-08 15:46:59
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:vml9kd-et6.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .
    > A to cudo jest podobno przystosowane do odbioru wszystkich muxów w tym 8.
    > http://www.hollex.pl/anteny-tv-naziemnej-dvb-t/szero
    kopasmowe/2719-antena-szerokopasmowa-mlog-6-69-hv-dl
    a-mux8-w-pionie

    Jeśli ma to, co widać, to powinna się sprawdzić, niedroga i przynajmniej
    wielkim kłamstwem nie będzie, jeśli nieprawdziwa. Tylko radiator w
    odkręconej od reszty polaryzacji... Tak jakoś mi dziś wyobraźnia nie
    pracuje, SRI... Ale skoro poziom... pion, to ok, gotów jestem przyjąc ten
    kompromis. Ale i tak rewelacji nie wróżę. Może jakbym to w łapę wziął,
    obejrzał, poobracał...?
    Nie lepsze rezultaty da kondycjoner zasilania? :)
    ...Żartowałem...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.