  • Data: 2024-07-26 16:08:50
    Temat: Re: Antena UKF
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Jul 2024 15:31:42 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > A jak Trybik ma to podłączyć do anteny teleskopowej? :D On o takiej
    > pisze, na dodatek ma je w domu przy "radyjku" :)

    "w własnym zakresie antenę zewnętrzna" Zewnętrzna to taka na zewnątrz
    mieszkania :) Ale skoro pyta o dodatkową antenę wnętrzową to zapewne ma
    w tym radyjku gniazdo antenowe (w mało którym jest). Więc jak mówiłem,
    grabie, koncentryk itd. bo dowolne anteny wnętrzowe będą miały dokładnie
    takie same właściwości jak ta jego teleskopowa, czyli zbyt marne. A jak
    nie ma gniazda antenowego, to można od biedy ten koncentryk podłączyć do
    radia metodą oplot do ujemnego bieguna baterii, żyła środkowa do
    złożonej anteny teleskopowej. jakby coś napisał o swojej lokalizacji
    (okolica, rodzaj zabudowy, czy przybliĹźony adres) a takĹźe o radyjku, to
    mógłbym powiedzieć coś więcej.
    --
    Jacek
    I hate haters.