    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena UKF
    Date: Mon, 16 Nov 2009 13:35:44 +0100

    > Pytałem, to jest loteria, w zależności od miejsca lokalizacji - jeśli jest
    > widoczny horyzont, jest OK, jeśli nie to lipa. W tej sytuacji własny dipol
    > na balkonie *raczej* nic nie da. Nie dało by się wyfiltrować UKFu z kabla
    > i wzmocnić ?

    to rzeczywiście lipa bo pewnie dipol się nie sprawdzi :/
    w moim przypadku dipol sprawdził się doskonale ale sytuacja była lepsza niż
    u Ciebie,
    podejrzewam że w takim przypadku pozostaje tak jak pisze Krzysztof Kucharski
    postawienie jakiejś Yagi na dachu, jeżeli nie to satelita,
    co do kablówki to nie mam niestety pojęcia,
    brat