    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?
    Date: Tue, 21 Sep 2010 17:40:37 +0200

    > Uważam, że należy mieć:
    > 1) pistolet do kleju na sprężone powietrze.

    Bez przesady. Do jednorazowej wymiany wystarczy jeden zwykły DOBRY pistolet.

    > Tydzień potem już wiedziałem jak to jest ręcznym.
    > Po objechaniu połowy szyby ręka mdlała, a ja opływałem potem.
    > To nie jest tak jak silikon.

    Miałeś za mały otwór, otwór musi być duży i to też nie wystarczy, bo
    musi być odpowiednie trójkątne nacięcie. I bez najmniejszego potu na
    czole wyciśniesz wszystko.

    > 2) drugą osobę do kalibrowania położenia przy nakładaniu.

    To nie problem, kolega koledze pomoże. Potrzeba tylko dwóch łap.

    > Nie da się tego zrobić samemu - trafiając z lewej i prawej prosto.

    Nie ma takiego słowa "nie da się".

    > Ja robiłem sam, ale po przyłożeniu musiała być korekta przesunięcia.

    Czyli da się.

    > Potem pół godziny czyszczenia i układania uszczelki/maskownicy.

    Jakiego przepraszam czyszczenia????
    Uszczelka/maskownica sama się dobrze wpasuje, wystarczy odpowiednio
    szybę nałożyć/przesunąć. U mnie wyszło to idealnie wręcz! W dwóch
    miejscach tylko trzeba było delikatnie naciągnąć uszczelkę, żeby
    dolegała idealnie do profilu blachy, do 0,00 mm.