  • 21. Data: 2011-12-21 21:20:02
    Temat: Re: Animka
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 20:02, Animka pisze:
    > Siedź cicho garbusie :-)

    Idź bździągwo kolację rób, bo jak nie będzie na czas to znowu się
    nabawisz fioletowych okularów.

  • 22. Data: 2011-12-21 21:33:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-21 22:09, berloo pisze:

    > A można prosić o jakiegoś linka? Bo ja chyba też z tych
    > niedokształconych...

    Poszukaj sobie na google informacji
    Jeden przykład masz tu:
    http://www.grupy.otopr.pl/re-ot-kodowanie-na-grupach
    ,usn,8821512.html

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 23. Data: 2011-12-21 21:58:52
    Temat: Re: Piotr M
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > A Ty się swojej starej nie oświadczałeś ? ;-)

    A ja nie, to mam jakiesz szanse?:)

  • 24. Data: 2011-12-21 22:00:33
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Tomaszek napisał:

    > I to piszę ktoś, kto ma sygnaturkę składającą się z 6 linijek....

    u mnie ma cztery :)

  • 25. Data: 2011-12-21 22:01:00
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > O bogini usenetu: oświeć nas łaskawie po co ruszać coś, co jest dobre?
    > Oświeć nas co takiego zmieniło się w usenecie w ciągu ostatnich pięciu
    > lat, że wymagałoby modernizacji czytnika?

    wprowadzono utf,,,,,,,, ;)

  • 26. Data: 2011-12-21 22:03:15
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    21.12.2011 22:33 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> w wiadomości
    <news:jctjil$8dh$1@node2.news.atman.pl> napisał(a):

    > Jeden przykład masz tu:
    > http://www.grupy.otopr.pl/re-ot-kodowanie-na-grupach
    ,usn,8821512.html

    No i co, w kontekście tych informacji, jest nie tak z 40tude Dialog,
    używanym przez WISKOLER-a?

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-12-21 22:19:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 23:01:00 +0100, Mateusz napisał(a):

    > wprowadzono utf,,,,,,,, ;)

    Ale 40tude sie chwali ze utf zna, i chyba zna.

    A odnowic ... na co ? Jest cos lepszego ?

    J.

  • 28. Data: 2011-12-21 22:33:01
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 23:00, Mateusz pisze:
    > u mnie ma cztery :)

    Toż ja nie do ciebie, tylko do naszej bogini usenetu;) Tam w tej
    sygnaturce już chyba tylko inwokacji z Pana Tadeusza brakuje;)

  • 29. Data: 2011-12-21 22:34:41
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 23:19, J.F. pisze:
    > Ale 40tude sie chwali ze utf zna, i chyba zna.
    >
    > A odnowic ... na co ? Jest cos lepszego ?

    Ano chyba nie ma. Ja używam Thunderbirda, ale to z przyzwyczajenia. Parę
    rzeczy tu mnie wku.... ale przyzwyczaiłem się;)

  • 30. Data: 2011-12-22 09:32:26
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > Toż ja nie do ciebie, tylko do naszej bogini usenetu;) Tam w tej
    > sygnaturce już chyba tylko inwokacji z Pana Tadeusza brakuje;)

    A juz wiem. U mnie jej sig ma 4 linijki bo mam szeroki ekran a ja sie
    zmniejszy okno to faktycznie sig sie robi wielolinijkowcem...

    Ciesz sie, ze w htmlu nie pisze :D