-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 18 Oct 2013 16:28:33 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
References: <1...@b...poznan.pl> <l3p7l3$r0i$1@node1.news.atman.pl>
<5260276a$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
<l3pa58$qdd$1@news.task.gda.pl>
<5260399b$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
<l3phnh$dpa$1@news.task.gda.pl> <l3qlha$r3v$1@node2.news.atman.pl>
<l3qvar$i6h$1@node1.news.atman.pl> <l3r4ip$auj$1@node2.news.atman.pl>
<1...@b...poznan.pl> <l3rc4k$kh$1@node1.news.atman.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 49
Message-ID: <52614598$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1382106520 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2278 31.11.235.52:49516
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507933
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-18 15:40, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>> Można sprawdzić po VIN, można po adnotacjach w DR/KP.
>>>> Banalne do realizacji w momencie zawierania umowy.
>>>> A jak piszesz "po wypadku" to sumie sam wpadłeś w sidła swej
>>>> argumentacji - skoro wyda się w wypadku to trafi na w zasadzie
>>>> na każdego kto go spowodował, a jak wypadku nie powodują to po co
>>>> podwyższać OC? To naprawdę nie jest problem ze sprawdzeniem
>>>> 'stronności' pojazdu.
>>>
>>> Zamaślakowałeś.
>>
>> No tak, zamiast argumentów ...
>>
> Sa poniżej...
Nie, nie ma - nieudolnie próbujesz powtórzyć to co ja już parę
razy napisałem, próbując negować dokładnie to samo na co zwróciłem
uwagę. Jak już spróbujesz podyskutować normalnie to wrócimy do
tematu.
> Ale jak sie tnie cytaty jak Cavallino, to mozna z dowolonego
> słowa/frazy wyciągnąć dowolne wnioski.
Przykro mi - szkołę Cavallino to odwaliłeś przed chwilą:
Message-ID: <1...@b...poznan.pl>
Ja napisałem:
"
Od początku piszę, że stawka OC ma być wyższa i nie ma problemu
ze sprawdzeniem tego typu rzeczy. Kwestią dyskusyjną jest
podwyższanie stawek dla "prawokierownicowych" a priori, a nie
jak w Twoim pomyśle doliczania "domiaru" jak wypadek spowodują.
"
A Ty sobie tak:
"
>> Od początku piszę, że stawka OC ma być wyższa i nie ma problemu
>> ze sprawdzeniem tego typu rzeczy.
>
> W jaki sposób chcesz zapewnić wyższośc OC?
> Zakładając, ze firmy beda sprawdzac i obliczac specjalne składki OC to
> przeciez wyliczenie bedzie oparte na wypadkowości.
> wiec jak okaze sie ze samochody "prawe" nie powoduja wiekszej ilosci
szkód
> to wtedy też firmy mają sztucznie podnosic składki?
"
Pomijając to, na co zwróciłem uwagę, że jest dyskusyjne.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.13 16:29 Artur Maśląg
- 18.10.13 17:18 Cavallino
- 18.10.13 18:00 Budzik
- 18.10.13 18:18 Budzik
- 18.10.13 19:24 Cavallino
- 18.10.13 20:18 John Kołalsky
- 18.10.13 21:00 Budzik
- 18.10.13 21:20 Cavallino
- 18.10.13 22:00 Budzik
- 18.10.13 22:22 Cavallino
- 18.10.13 22:38 Budzik
- 18.10.13 22:58 Cavallino
- 18.10.13 23:15 masti
- 18.10.13 23:41 RoMan Mandziejewicz
- 19.10.13 00:24 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=