eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid vs symbian - ilość użytecznych aplikacji, czyli który sytem wybrać? › Re: Android vs symbian - ilość użytecznych aplikacji, czyli który sytem wybrać?
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android vs symbian - ilość użytecznych aplikacji, czyli który sytem
    wybrać?
    Date: Fri, 13 Jan 2012 17:24:49 +0100

    W dniu 2012-01-13 16:30, Biggie pisze:
    > Użytkownik "AT" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jeszcze niedawno byłem zwolennikiem Nokia telefonów i symbiana, i nic
    > innego
    > bym nie polecił Ci :)
    >
    > teraz napiszę krótko, tylko i wyłącznie android.
    > juz jest więcej aplikacji a będzie coraz więcej.
    >

    > No dobrze, ale podaj proszę jakie istotne aplikacje masz w androidzie, a
    > których nie ma symbian.
    > Zdaję sobie sprawę, że kiedyś trzeba opuścić okręt zwany NOKIA ale czy
    > aby już jest ten moment?
    > Pytam o te aplikacje bo obecnie nie mogę sobie wyobrazić jakich
> [...]
    uzywam naprzemiennie jednego i drugiego (wiec nie bede Cie przekonywal
    do konkretnego systemu) - choc coraz wiecej jednak androida

    Aplikacje jest sporo i tu i tu (choc dla robocika duzo wiecej i duzo
    fajniejszych - ale kazdy ma inne preferencje).

    Powiem wiec co mnie bardziej przekonuje do androida (Ty mozesz miec inne
    preferencje) - czy czego nie udalo mi sie zrrobic na symbianie:

    - Dostep do wielu kalendarzy googla (w symbianie przez exchanga moge
    sobie zsynchronizowac - ale tylko jeden kalendarz - choc sa aplikacje
    platne to rozwiazujace - jako miedzymordzia)
    - Dropbox, czyli zarzadzanie wszelkimi dokumentami z jednego miejsca (na
    telefonie raczej glownie do wgladu)
    - Sterowanie urzadzeniami w domu via WiFi
    - drukowanie dokumentow z telefonu (dokumentow z dropbox) - na dowolnej
    drukarce sieciowej (na symbianie niby mozna, ale jakos nie wychodzi)
    - przegladarka Firefox (z ktorej wpradze na codzien nie korzystam, ale w
    razie czego mam wszystkie linki, zakladki, etc historie zsynchronizowana
    z telefonem (niezaleznie czy komp domowy, czy w pracy) - i czasem bardzo
    mi to pomoglo, gdy nie mialem akurat laptopa ze soba.
    - dostep do grup dyskusyjnych (na symbianie moglem jedynie przegladac -
    nie znalazlem innej aplikacji pozwalajacej odpowiedziec w watku)
    - lepsza integracja z siecia firmowa (serwer, ftp, etc)

    Reszta mniej wiecej na zblizonym poziomie (podalem wyzej tylko to, co na
    szybko sobie przypomnialem, ze symbian tego nie potrafi)

    --
    pozdr
    Adam (AL)