eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid vs symbian - ilość użytecznych aplikacji, czyli który sytem wybrać? › Re: Android vs symbian - ilość użytecznych aplikacji, czyli który sytem wybrać?
  • Data: 2012-01-13 20:50:38
    Temat: Re: Android vs symbian - ilość użytecznych aplikacji, czyli który sytem wybrać?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poczytaj wątek miesiąc z androiedem. Nic sięnie zmieniło. O ile ja
    > pamiętam symbiana, to był bardziej telefoniczny od androida. W
    > androidzie telefon jest dodatkiem. Za to spokojnie uruchomisz film
    > bezpośrednio z netu, ipla, tvn, YT... Wifi i serwerFTP działa wzorowo,
    > skype z wideo. Natomiast wszystko co będziesz chciał osiągnąć (budzik
    > nawet) wymaga wizyty w supermarkecie androidowym
    > ToMasz

    Odnosnie budzika - do tej pory nie mialem stycznosci z Androidem, ktory
    by nie mial tej funkcjonalnosci. Wybierasz Zegar i jest tam budzik
    (przynajmniej tak jest w Defy i SGS2). Co wiecej, w SGS2 masz w tej
    aplikacji stoper i minutnik a budzik jest swietnie zrobiony, dobre
    ambientowe dzwieki, dwie fazy wybudzania, snooze oczywiscie itp.
    Mozesz ustawiac, w ktore dni bedzie sie wlaczal dla danego zdarzenia.
    Standardowy budzik z N8 nie umywa sie, zreszta SPB Time wg mnie tez
    gorzej wypada w tym zakresie.